liz86 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 du spådde meg nettopp om hvilken dato babyen ble født. du sa 3 april men fekk vite på fredag at fødselen blir sett i gang enten 14 eller 17 mars, ser du hvor stor babyen blir å litt om fødselen å evt. når babyen kommer? mayliz 191186
Mamalari Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 3200-3300g får jeg opp nå.. og rundt 49cm:) tror du vil bli satt i gang den 14.mars.. fikke en følelse av keisersnitt også, skal du ha det, eller blir du satt i gang og skal ha vanlig fødsel?
liz86 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 blir sett igang enten den 14 eller 17 men kan ende m keisersnitt pga slik ble det sist gang... så du trur eg blir sett igang å så vil ikke det bli vanlig fødsel men keisersnitt??har egentlig mest lyst på keisersnitt pga det er noe eg er kjent m.fekk ikke rier eller noe sist gang m sønnen min å da hadde dei prøvd å sett meg i gang i 3 døgn.
Mamalari Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 åja, kan jo hende det blir det etterhvert da.. eller så kan det hende jeg får det opp fordi du ønsker det.. litt vanskelig og tolke dette.. ønsker deg iallfall lykke til.. det går nok bra uansett skal du se:)
liz86 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 takk!!! blir spennede å se,blir spennede om eg klare å føde vanli eller om det ikke vil skje av seg selv. at det må til keisersnitt for å få ut jenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå