Franz Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Skal gifte oss til høsten,gifter oss i kirka,tenkte å ha selskap med foreldre,søsken og forlovere etterpå.Saken er at vi vil gjøre det så enkelt som mulig,vil gjerne spandere middag å kaffe/kaker,men ikke noe "tradisjonelt" bryllup...vi blir ca 24 stk tilsammen (7 barn). Ingen av oss er fra noen sang/tale/danse familie.Vil bare ha en koslig avslappende sammenkomst etter vielsen.Blir nok så vi leier et sted å være da vi ikke har plass hjemme.... MEN hva kan vi skrive i invitasjonen? synes mange av de jeg har sett er så "ordentlige"...vil gjerne ha det litt personlig,slik at de vet hva som skal skje...blir ikke fest uti de sene nattetimer,da de fleste ikke drikker noe særlig.. Hehehe,høres ut som et driiiitkjedli bryllup...men det er slik vi ønsker å ha det....
Misti Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Dette er ikke lett. Det kommer jo ann på hvor mye dere har plass til men dette er jo et forslag: Vi skal gifte oss den.... i .... kirke kl.......! Etter kirken blir det middag å festligheter på...... Så vi har den gleden av å innvitere............ Vi har nå bestemt oss for å forvevige vår kjærlighet å gifter oss i...... kirke..... kl.... DEt blir servet middag på ....... der vi vil tilbringe resten av dagen i avslappede og koselige omgivelser sammen med familie. vet ikke om det hjalp men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå