Franz Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Skal gifte oss til høsten,gifter oss i kirka,tenkte å ha selskap med foreldre,søsken og forlovere etterpå.Saken er at vi vil gjøre det så enkelt som mulig,vil gjerne spandere middag å kaffe/kaker,men ikke noe "tradisjonelt" bryllup...vi blir ca 24 stk tilsammen (7 barn). Ingen av oss er fra noen sang/tale/danse familie.Vil bare ha en koslig avslappende sammenkomst etter vielsen.Blir nok så vi leier et sted å være da vi ikke har plass hjemme.... MEN hva kan vi skrive i invitasjonen? synes mange av de jeg har sett er så "ordentlige"...vil gjerne ha det litt personlig,slik at de vet hva som skal skje...blir ikke fest uti de sene nattetimer,da de fleste ikke drikker noe særlig.. Hehehe,høres ut som et driiiitkjedli bryllup...men det er slik vi ønsker å ha det....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vi hadde et ca like stort bryllup som dere planlegger. Men vi hadde dans og litt fest etterpå men det var bare fordi mine tanter og onkler (som kom til kaffen) er festglade folk. Jeg bestilte invitasjoner og takkekort fra www.kortbutikken.no. Der kan du skrive selv hva du vil. Og du kan godt skrive at det er et uformelt bryllup og legge litt føringer for det i invitasjonen.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Kan dere ikke skrive noe som XXX inviterer XXX til en rolig og intim bryllupsfeiring i xxx kirke, med påfølgende middag og kaffe/kaker på xxx..... Eller noe i den duren, hehe. Gratulerer med bryllupsplaner og lykke til
Franz Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Takker for tips! vil gjerne ha flere
chill+enda en til Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Vi skal ha noe lignende som det du tenker på. Vi skal ha selskapet på hotell, og blir 24 til middag. På innbydelsene våre sto dette: ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kjære xxxxx & xxxxx Vi har gleden av å invitere til vår vielse i xxxxx kirke lørdag 10.mai kl 13.00 Etter vielsen samles vi i xxxxxparken for fotografering og en matbit. Deretter inviterer vi til middag på Thon Hotel xxxxxx kl 18.00 Vennlig hilsen xxxxx & xxxxx s.u. innen 1. april ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi tar fotografering og litt mat samtidig siden det er noen timer mellom vielse og middag. Cirka halvparten av gjestene er ikke kjent i den byen hvor vi skal gifte oss, så det blir en fin anledning til å vise dem parken hvor vi skal fotograferes osv. Kanskje en liten spasertur i byen før middagen osv :-)
blittmamma07 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 jeg fortalte historien om hvordan vi møttes i invitasjonen vår. det var koselig syns jeg. gjorde litt visuelt da. det stod ikke med ord liksom fikk masse skryt av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå