Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hallo noen som er fra askim med termin slutten av februar eller begynnelsen av Mars?? og som skal føde i fredrikstad?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er! Men skal ikke ha før i juni:-(
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 ok jeg er opprinnelig fra askim men har termin 3mars er dritlei alt jeg,da er du rundt 6mnd på vei du da?
krepsen75 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skal flytte til Askim i juni! Fødte 6. febr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå