Gå til innhold

Da tar jeg en pause herifra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for at i dag er den siste dagen på bim for mitt vedkommende på ei stund :( Blitt så mange nedturer i det siste, og etter at syklusene mine plutselig har begynt å leve sitt eget liv, kjenner jeg at det ikke er sunt for meg å være her for øyeblikket, selv om jeg syns det er utrolig koselig å være på bli gravid forumet! Men, fokuset på prøvingen blir så veldig stort, blir så opptatt av IKM og EL osv, ord jeg ikke engang visste hva var for et år siden ;) og jeg er redd det påvirker psyken min mer enn jeg ønsker og tror, og derfor vil jeg nå forsøke å "glemme" at vi prøver en stund. Kanskje det hjelper, kanskje ikke, men må ialle fall prøve å se om det kan ha noen effekt. (Ser jo at det er en del som har gjort dette, og vips, så sitter spira!)

Vil takke for alle gode svar og "samtaler", dere er en utrolig gjeng!! Masse lykke til videre til alle prøvere, måtte babylykken stå dere bi veldig veldig snart!

Takk for meg - for en stund i alle fall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si lykke til!!

Det er både koselig og tøft å være her inne. koselig å snakke med andre i samme situasjon, men tøft å lese om alle lykkelige som har klart det. Jeg har tre barn fra før, men synes det er veldig tøft at det ser ut som om vi må slite lenge med sistemann (to MA).

Jeg har også vurdert å trekke meg litt ut, men det er så vanskelig. Man vil liksom vite hvordan det går med de andre "kjente" her inne.

Det er sikkert et lurt valg du tar nå.

LYkke til, så håper jeg du snart kommer inn på 1.tri.

Skrevet

Hei:)

Det er nok en god idé ja. Har tenkt på det mange ganger selv, men klarer bare ikke:P Håper du snart kommer tilbake med et jublende innlegg der det står at du er gravid:) Masse lykke til!

Skrevet

Hei!

Må bare si at det er sikkert lurt for å klare å stresse litt mindre med det å bli gravid. Jeg sa det samme selv for noen dager siden da TR kom, men klarer bare ikke å holde meg borte jeg heller..Uff, har visst blitt avhengig hehe:) Men er her ikke hver dag, sånn som jeg var de to første mnd etter MA.

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger, alle sammen :) Må bare si at jeg gruer meg litt til å logge av, he, he, for som Lemis sier så blir man jo faktisk litt hekta!! Men tror dette er en veldig riktig beslutning akkurat nå, så håper jeg å komme tilbake med gode nyheter om en stund :) Kommer til å savne dere koselige og forståelsesfulle jenter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...