Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har en vennine som mener at jeg er for streng med MANNEN MIN! Det mener hun fordi at jeg ikke bare forventer, men jeg krever at han skal ta sin del av ungestell og husarbeid.... Jeg har ikke tenkt over det før, men nå har jeg begynt å tenke på hvordan vi fordeler ting. Hver dag han har fri står han opp med ungene, fordi jeg er oppe halve natta med den yngste.(Han våkner ikke uansett hvor mye bråk det er) Så snart yngste begynner å sove hele natta, skal vi dele på å stå opp. Ofte tar han med begge ungene ut på tur. Vi deler på husarbeidet. Den som er hjemme på dagtid tar naturlig nok mest.For øyeblikket er det han, om noen uker blir det meg. Vi legger hver vår unge. Er jeg streng??? Jeg mener bare det at vi er to om dette. Vi var to om å lage ungene....så da bør vi være to om ansvaret og jobben som følger med. Eller er jeg helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei Det er veldi forkjellige syn på det der men eg er enig med deg at det skal deles f.eks slik som dere gjør det. Eg har villet tatt det opp med mannen min eg og funnet ut hva han mener om du er for streng, er jo hans mening som teller mest men eg synes ikke du er for streng:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Nei, det synes jeg ikke... Det om nattvåken synes jeg blir "riktig"...Han sover og ikke du..For at du skal kunne klare å gjøre noe og fungere, så kan han stå opp om morgen.... Dere er to og da skal det deles på...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Mamma mener jeg er for streng. Men er de ikke opplært før vi blir sammen med dem, må de tåle litt oppdragelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå