indigo76 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Må denne alltid gå før fødsel?? Eller kan den la være å gå, slik som fostervannet? Sist gikk den to uker før jeg fødte, så nå er jeg begynt å vente på den, men har jo ikke lest noen steder at den MÅ gå....???
Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vet ikke om den _må_ gå, men jeg vet hvertfall av erfaring fra forrige gang at jeg ikke så noe til den i det hele tatt. Så om den gikk når vannet gikk på sykehuset, eller om den gikk litt og litt underveis tidligere i svangerskapet, det vet jeg ikke.
undome Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 jeg så ikke noe til den de 2 første svangerskapene heller, men på denne her så gikk den. Tror muligens den går når vannet går sånn ellers..
vimsa .-) på overtid Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 ofte den ikke går før midt i åpningsfasen! Den kan gå uker før,eller midt i fødsel med andre ord. Så ikke tenk mer på den! Første gang ante jeg ikke om den hadde gått eller ikke.... dn gikk mest sannsynlig i åppningsfasen, uten at jeg merka det!
undome Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 den gikk for 2 uker siden her, og ingen ting har skjedd...så den ekke noe sikkert tegn på at nå er fødselen igang nei.
Jordbæret <3 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Mine to første fødsler startet med vannavgang og da hadde jeg ikke noen tegn til at slimproppen var gått. Så den hadde nok forsvunnet stille og rolig uten at jeg merket det. Den er heller ikke en slik bestemt "ting" som plopper ut som en propp, men er bare en oppsamling slim som kan dannes nytt dersom noe skulle renne ut. Denne gangen la jeg merke til at den gikk, og det er to uker siden nå, men jeg har enda fire uker igjen til terminen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå