Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Eller er det en frivillig ting å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Nei, det er tvang og dusje og faktisk flere ganger om dagen med en skikkelig skrubb...................................................................................................................................................................................................
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Selvfølgelig bestemmer man selv hvor ofte man vil dusje.
snartgift.no Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Det blir jo opp til deg.. Jeg for min del MÅ dusje hver dag, hvis ikke føler jeg meg skitten.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå