Gå til innhold

Jeg har ikke lyst å leve lengre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gnager? Noe jeg kan hjelpe med?

Skrevet

Da håper jeg du kontakter noen som kan hjelpe deg! Om det er noe jeg kan gjøre så må du si hva det er, så skal jeg gjøre det.

Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å være uten faren ...

Hvem kan jeg kontakte?

Skrevet

Ikke skyt deg hvertfall, for det blir så mye gris av det. Men hvis du egentlig kunne tenke deg å leve alikevel, så hadde jeg nok kontaktet psykriatisk akuttavdeling eller fastlegen min ganske fort.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Du bør kontakte fastlege eller psykriatisk senter i din kommune.

De vil hjelpe deg.

hvis det er noenting som helst jeg kan hjelpe deg med, så er det bare å sende meg en pm så skal jeg gjøre det som står i min makt for at ting skal ordne seg for deg.

Jeg bor i Bergen.

Skrevet

Jeg går ut fra at du har barn, siden du er her inne... Syns du virkelig at en mann er viktigere enn barna dine? Du bør absolutt skaffe deg hjelp ja.

Skrevet

De kan gjøre ganske mye. De kan ordne samtaleterapi til deg slik at du kan få orden på tankene og prioriteringene dine, og de kan hjelpe deg med anti-depressiva.

Skrevet

Nei det synstes jeg ikke. Men når en mann får meg til å gråte hver dag, hele dagen i 3 mnd, så forstår jeg at noe må gjøre. Han sier han savner meg. Men han er en idiot, rett og slett. Jeg orker bare ikke mer.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Psykolog, samtaler, medisinering, innleggelse.

Depresjoner er stort sett bare kjemiske reaksjoner i hjernen.

Du klarer deg fint uten ham, men det tror ikke hormonene=)

etter en stund med tereapi og medisiner er du deg selv igjen. tro meg, det stemmer!

Skrevet

Jeg tror nok ikke det er mannen som får deg til å gråte. Du avgjør dine egne reaksjoner og du velger her å reagere på en måte som er lite gunstig for deg og dine barn. Du trenger tydeligvis hjelp, og du er sannsynligvis veldig deprimert. Hvis du får hjelp til depresjonen så vil ikke mannen ha denne makten over deg lengre.

Skrevet

Du tar kontakt med fastlegen din, eller med legevakten der du bor om dette føles akutt. Du kan også benytte deg av hjelpetelefoner som f.eks Mental Helses, tlf. 81030030.

Skrevet

Ta kontakt med en lege e.l sporenstreks!! Har selv vært der og jeg er ute av det nå,så da forstår du kanskje at ting kan hjelpe. Ikke vent,dette bare baller seg på. Tenk på deg selv og barna dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...