Gå til innhold

noen her som er studenter med lite barn, alene så klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere ved siden av? Jeg bare lurer litt på hvordan jeg skal få ting til å gå rundt.. jeg har "krasja" hos mamma og de til nå, men får leil. om 2 mnd.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke ved siden av,men dette året bor jeg gratis så da er det jo greit:-)Neste år må jeg ta fullt studielån+at jeg har os et år til.Så da skal det gå greit,jeg kommer nok ikke til å jobbe ved siden av..Har ingen far som har barnet annenhver helg så da er det ikke så lett å få til, uten å måtte betale noen for å passe på snuppa..Og da går det litt opp i opp..

Mend et blir jo helt klart verre når os forsvinner da...da sliter jeg nok litt:-(

Skrevet

Jeg har også os (HI her btw..) og har nå søkt om studielån.. har jo klart meg uten siden jeg enda bor hos foreldrene mine.. men det er helt uholdbart å bo slik noe særlig lengre.. meeen, jeg har en bil med lån på fra da jeg ennå var sambo som jeg ikke ser ut til å bli kvitt.. betaler 2200 i mnd, men da har jeg jo kun barnehagen som annen fast utgift.. hvordan i alle dager skal dette gå?? =/

Skrevet

Hvor mye trenger jeg egentlig? Jeg har 10700 ca i os og barnehagetilskudd, og så 2600 tror jeg i barnetryg.. vet ikke hva studielånet er på.. bilen 2200, barnehagen 2100 og husleie 4000 + strøm.. blir jeg å greie dette uten jobb??

Skrevet

hvor mange år har du billånet på da?Jeg spurte om billån nå,og evnt ta det på 7 år..Da klarer jeg det,men har egentlig komt frem til at jeg må klare meg uten..Er jo forsikring og alt utenom og:-(

Lånekassen har en kalkulator inne på siden sin du kan se på..men jeg tror det var 9600,- jeg ville få i stipend og lån:-)Så da skal du vel klare det tror jeg,blir tøfft,men det er det jo når man er alene og i tillegg student:S

Kan jeg spørre hvor du studerer?:P

Han i banken sa forresten til meg at når leie og di nødvendige utgiftene var betalt burde jeg ha 9000,- igjen til mat og alt..6000 på meg og tre på barnet liksom.

Skrevet

Dersom lånet er så mye, så skal jeg jo klare meg greit da =) Jeg har bare billånet på 4 år, kan jo selvfølgelig høre om jeg får bruke litt lenger tid på det, eller hva jeg skal kalle det.. =p Men takk, nå ble jeg litt mer opptimistisk.. Jeg studerer sykepleien i Tromsø =) Hvor dyr bil hadde du tenkt å kjøpe? Jeg er veldig heldig og slipper å betale bilforsikring, mot at jeg vasker hjemme hos mamma og di.. (mamma er kronisk syk, og pappa har mye jobb..) Gjor det likegreit sånn, enn penger som er lette å sløse på annet.. =)

Skrevet

med omreg og alt kom jeg opp i 150000,- i lån på bilen.Men jeg dropper det ja,hvertfall vente en stund til,til jeg vet hvor jeg skal flytte og hvor jeg kommer til å bo i forhold til skole og bhg:-)

Greit å slippe det ja,vasker jeg og-derfor jeg bor gratis dette året:p

Skrevet

Greit å ha noen som hjelper til på den måten =) Takk for hjelpa =) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...