Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 I dag er det 8 dager til jeg kan teste! *Nervoes* Foeler meg ikke gravid, men det er jo ogsaa veeeeldig tidlig aa kunne kjenne noe da... Vi tar det hele med knusende ro, tror jeg...Jeg proever aa slappe av, kose meg, bare lev livet liksom, uten bekymringer for om det har klaffet eller ikke denne mnd. Vi hadde sex annenhver dag, f.o.m. noen dager foer EL, og laa flat i 10 minutter etterpaa :-) Det er ekstra spennende denne mnd, fordi vi avslutter proevetiden naa, hvis jeg faar mensen. Vi skal gifte oss neste sommer, og jeg vil ikke amme og ha brystspreng i min nydelige brudekjole :-) Saa da blir det vel en heftig "honeymoon" tenker jeg...Hehe....:-) Men dere: Hva er kjemisk graviditet? Jeg har sett noen nevne dette, er det innbilt svangerskap?? Og hvilke tanker har dere andre som venter IKM snart? Stresser dere? Dere som venter ikm samtidig som meg: Kjenner dere noen tegn til graviditet?
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hei jeg har ikm i morra jeg da ikke tegn til tanta enda men en skal alldri vere for sikker...blir som regel skuffet har hatt en del symptomer den siste uka..stikkinger i livmora,store ømme bryster,store blodårer.kvalm uggen ,halsbrann å trøtt..skal til legen på tirsdag så viss jeg ikke har fått til da skal jeg teste der
Nagilimia Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Heisann Jeg har for første gang i mitt liv hatt sex uten prev... en og halv uke siden vi slutta... så er litt på tuppa her... Er egentlig forberedt motsatt... håper det tar noen mnd, for det kan jo ta tid, men sier det vips, så velkommen skal graviditeten være og tror jeg kommer til å være passe spent i månedskifte (da skal jeg ha tr)
Babyønske �� Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Vil først bare kommentere kjemisk graviditet, det er ikke innbildt svangerskap nei:-) Sånt er foreløpig forbeholdt hunder, skjønt man kan få inntrykk av at det forekommer her inne også til tider:-). Det er når et egg befruktes uten å feste seg, og det skilles ut litt hcg. Som oftest oppfattes dette kun når det testes før IKM. Man får positiv test, men mensen kommer som forventet eller litt forsinket. Ellers så hadde jeg eggløsning på torsdag, og med lutealfase på 10 dager siste månedene så skulle det bli IKM på meg også en gang neste helg. Men sånt blir det ikke graviditet av, så har ingen håp eller tro på klaff denne mnd heller. Om ting ikke mot formodning har begynt å rette på seg.
Lotta med novembergutt Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg venter også mensen om 8 dager Men kjenner ingen tegn til symptomer. Dette er min 2. pp, og forrige måned kjente jeg flere "tegn" enn det jeg gjør nå, med ømme pupper, mensmurringer, trøtthet, tørste, osv enda jeg ikke var gravid - denne måneden er det altså ingen ting ... Er litt spesielt her også, for om det ikke går denne pp, så må vi vente i et halvt år før neste prøving. Så skuffelsen blir nok veldig stor dersom det ikke går ... Men jeg holder håpet oppe enn så lenge. Har til og med blitt spådd gravid på spåsiden
*novemberbebbis* Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Får lufte litt tanker jeg også Jeg er ikke sikker på når jeg har eggeløsning jeg, men tror det er om ca en uke. Har hatt sex hver dag i en uke nå, og planlegger å ha sex hver dag i hvertfall 2 uker til. Vi har veldig lyst på en til så fort som mulig, hehe, vi har ei jente på 7 mnd som gjør hverdagene sååå koselige. Så vil vi ha to tette, så da er det bare å knulle i vei. Haha.. Dette er iallefall en veldig spennende tid, som vi får håpe ikke varer så altfor lenge! Vil gjerne over til 1 trimester som sikkert alle dere andre vil DA blir det spennende da Ønsker dere masse lykke til alle dere andre prøvere:)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Hei hei Jeg vet ikke helt med den tullete syklusen min jeg, men har kanskje ikm neste fredag, men hvis det ikke er da, så er det 9 dager etter. Tror jeg uansett ikke kommer til å teste på lenge Blir så skuffet av negative tester... Har holdt meg mye unna bim og babysnakk i det siste. Blir litt for besatt av det. hehe. Har ingen symptomer egentlig. Har hatt stikninger og vondt i magen siden forrige EL, så blir nok en tur til legen snart, for tror det er et eller annet galt der ja. Ellers føles det helt som om TR er på vei - ganske gretten og litt mer uren hud (som jeg pleier å få i forbindelse med pms). Så håpet er ikke stort denne pp`n, og marsmåned er typen og jeg i hvert vårt land, så da blir det heller ikke no...
Lemis Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har 3 uker igjen til IKM! Det er såååååååå utrolig lenge til! Har bedynnt prøvingen igjen i dag etter TR. Hvis ikke det går denne pp så vil vi hoppe over en pp, fordi hvis jeg blir gravid i neste pp så vil Terminen være ca. 20 Desember. Mye bedre med Januar. Men det blir vel den pp jeg blir gravid, når vi minst prøver hehe:) Dere må ivertfall ha lykke til:)
Mixå Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Heisann! jeg vet ikke hvor lang syklusen min er engang, og el-testene slo ikke ut sist pp, og sambo er på jobb (båt).. går det an å være verre prøvere? men 1.pp var veldig spennende, men nå er vi veldig avslappet og skal prøve å ikke tenke så mye på det:)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Hei Lotte! Da har vi det ganske likt du og jeg. Jeg er ogsaa i min 2pp, og sist mnd. hadde jeg alle slags symptomer, men ikke denne mnd.! Rikitignok, i gaar, etter at jeg skrev innlegget her, begynte mensmurringene aa komme. Jeg sa jeg venta Ikm om 8 dager i gaar, men det var altsaa 7 dager, og 6 dager i dag. Jeg froes veldig utover kvelden, skikkelig ubehagelig! De andre her hjemme syntes det var varmt, og jeg satt aa froes! Symptom? :-) I dag er jeg roedlig i ansiktet...hmm.... vet ikke hvorfor, det er som jeg har en "nesten foelelse paa begynnende influensa", uten at det er det! Symptom? :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Jeg synes du ( og dere andre) er kjempetoeffe som "toerr" aa faa to tette barn! To bleieunger, mye ansvar, arbeid+++ Ja, det er beundringsverdig! Selv har jeg en datter paa 8 aar, men regner med det gaar veldig fint fordet :-) Hun har maset lenge naa om aa bli storesoester, hehe :-) Masse lykke til du ogsaa!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Kanskje blir det naar du minst venter det?? Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen: Jeg har en _ veldig_ god feeling paa deg Nonnings.... Er du sikker paa at du ikke er gravid? Mulig det er fortidlig aa teste, men..... hva om du tar en test i helga, loerdags morgen feks. ? Jeg tenkte aa gjoere det ogsaa, 1 dag foer ikm.... Men joda, jeg skjoenner veldig godt dette med aa bli skuffet og lei (drittlei) av aa teste negativt...:-( Du har vaert fornuftig mht. aa holde deg unna bim og babysnakk. Det er ikke bra aa stresse for mye, og som regel opplever jeg at ting kommer naar tiden er inne for det. Er man stadig paa jakt, stresser og styrer, saa virker det som at ting blir utsatt... Og igjen: du blir/er gravid naar du minst venter det... Du kommer til aa bli meget overrasket!
elise 35 Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Blir med å lufter tankene jeg også I dag er det en uke til IKM, er veldig spent så dagene går kjempesakte..... Brukte EL test og fant eggløsningen så vi har iallefall ikke bommet på den. Er tidlig med symtomer men kjenner jeg har stikkinger nederst i magen, ellers er brystene litt ømme. Samboer klarer ikke å ligge inntil meg om natten for han synes jeg er så varm men jeg er skikkelig frossen om dagen. (Tar med meg alle symtomer jeg kan her) Tror nok jeg kommer til å ta en test til helgen:) Lykke til alle sammen, blir spennende når vi skal teste..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 jeg liker den positive innstillingen din altså, Angela81! :-D Det er jo et bittelite håp da, men tar alt med ro jeg... Skal teste om en uke eller to Hvis ikke TR dukker opp da..Det som skjer, det skjer og det er uansett ikke noe annet å gjøre med det så :-D Krysser alt jeg har for at du er gravid nå =) Vil ikke at du skal forsvinne fra bim så lenge ;-P Stor klem til deg!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 Saa koselig med saa fine ord :-) Jeg haaper ogsaa aa bli her ei stund, men da maa det ha klaffet naa :-) Jeg er redd kroppen tuller med meg, for jeg synes aa ha murringer, frysninger/ svettetokter om hverandre, og det er vel et tegn eller? Hehe:-) *Leter og leter etter tegn* Jeg skal gi et pip ( eller et hyl) fra meg naar testen er tatt, alt hva som staar paa displayet ;-) Men er det noen jeg unner aa vaere gravid naa, saa er det deg! Og andre som har mye proevetid og skuffelser og saar bak seg. Det mener jeg virkelig. Jeg tenker mye paa deg Nonnings, og om det har klaffet for oss begge, saa hadde det vaert kjempekjekt aa gaatt sammen, dele tanker og opplevelser :-) Si i fra om hva som skjer fremover med deg! Varme gode tanker og klemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå