NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Tidlig høsten 2007 slutta jeg på pilla og vi prøvde i noen mnd frem til desember ca fordi jeg fikk tilbud om muligheter til utdanning i samarbeid med jobben. Så da begynte jeg på pilla igjen. Men ønsket om en ny baby overskygget hverdagen og etter en prat med sjefen fant vi ut at det var helt greit at babyen kom først og at tilbudet stod selv om jeg utsatte det noe. Joda, så da slutta jeg igjen bare etter et brett, fikk en liten blødning, dette var rundt 27 januar. kan vel nesten ikke kalle det en blødning en gang, litt spotting en dag. Ja, så videre, jeg har jo vært gravid to ganger før, en gang i 2004 og en gang i 2006 så jeg mener jeg kjenner kroppen min ganske godt i forhold til det. Og jeg har MANGE symptomer. Nevne opp noe: kvalme, særlig om morgenen, men kan komme når som helst. Sure oppstøt og hemoroider(aldri hatt utenom graviditet) kramper i magen(virkelig vonde etter sex) økt sexlyst;)(hatt ved de andre graviditetene), svimmelhet og trøtthet + kjenner det i bekkenet når jeg bærer tungt/trapper o.l. + må mye på do. MEN har tatt to QR tester en en ettermiddag og en med morgenurin, begge negative. Men føler meg gravid og jeg er skikkelig kvalm, nesten så jeg kaster opp innimellom. Har også fått suuuper luktesans, og endel mat jeg bare ikke takler å lukte eller spise selv om jeg likte det før. Hva burde jeg gjøre, vet jo ikke engang når jeg evnt. har blitt gravid og når jeg evnt. kan teste. Hvor tidlig kommer disse symptomene, har vært sånn de siste 2 ukene hvertfall. Hjelp...
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hadde jeg vaert deg, hadde jeg flydd til apoteket og kjoept meg noen tester!! :-D Du hoeres jo gravid ut spoer du meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå