Gå til innhold

mamalari eller andre som spår vennligst se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en venninne som mistet på dagen hu var 12uker på vei:( hu er nå gått 6dager over mensen...og begynner å få et lite håp om at det sitter en ny spire der...hva tror du/dere?hu har gitt sitt samtykke til og bli spådd hu er født 30.juni.1987 håper på raskt svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får et ganske uklart svar på om hun er gravid nå.. kan se ut som hun er det.. vil iallfall ikke bli så lenge til...

er det lenge siden hun mistet?

Skrevet

var i sommer/tidlig høst....de har prøvd siden og håper virkelig at det snart ska klaffe....samme gjør jeg=) men kunne du spådd meg og? er født 16.feb.1981 er nå i uke 16..hørtehjertelyden i uke 12+1 men har enda ikke kjent noe liv...er litt bekymret...dette er min femte

Skrevet

okei.. da kan det være at hun er gravid nå.. ihvertfall veldig snart. hvis det ikke hadde vært så lenge siden hun har mistet så kunne det påvirke det jeg fikk opp(hvis hun fortsatt har hcg i kroppen e.l)

du har nok ingenting og bekymre deg for.. føler ingenting negativt rundt deg.. får opp at du venter en liten gutt:)

Skrevet

hu har tenkt og ta en test til uka da...hu vil vente lengst mulig,pga hu vil slippe neg test,skjønner hu godt....så bra at alt virker bra hos meg da,eneste j har merket er en hurtigvoksende mage og kynnere nå de siste dagene.

Skrevet

men tenkte på en liten ting du har spådd meg en gang før og gjennom en venninne av meg og da fikk jeg beskjed om at jeg ventet jente...

hvilken har du selv størst følelse på?gutt eller jente?

Skrevet

nå føler jeg mest gutt.. når man blir spådd gjennom andre så kan det være at jeg også tar inne energi ifra dem. Men kan jo også ta feil. Har opplevd flere ganger at jeg har spådd noen flere ganger og fått ulikt svar, og det var det første jeg fikk opp som stemte:)

Skrevet

ok har fire gutter og en jente så hadde vært kjekt med en jente til:) men bare babyen e frisk så er jeg fornøyd,men ska på ul den 26feb kan gi deg en tilbakemld da om jeg får vite kjønnet...

Skrevet

hehe.. ja, hadde vært gøy med ei jenta da.. selv om man bli glad uansett.. men kan jo hende at det jeg fikk opp først stemmer da.. har opplevd det før:)

blir spennende med tilbakemelding:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...