Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hvis ungene deres ikke spiser opp all middagen, varmer dere maten opp igjen senere? Innimellom blir jenta litt for trøtt før hun klarer å spise skikkelig, og da er det en del middag igjen i skåla. Etter en times dupp, så er hun mer enn våken og spiser masse! Jeg syns det er så dumt å hele tiden kaste mat slik. Er jo bare snakk om en time eller to før den varmes opp igjen..
Marika:):) Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vet ikke. Men jeg hadde ikke gjort det. Er det ikke mer lurt å varme to mindre porsjoner...?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Noen ganger spiser hun alt, mens andre ganger bare en skje. Så vanskelig å beregne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå