Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 av forskjellige grunnen ammer jeg ikke.og vil begynne på p-piller så fort som mulig egentlig. er 6 uker siden fødslen og har just blitt helt "ren" nedentil... mensen kommer vell fortere tilbake når man ikke ammer ? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk mensen ca 14 dager etter jeg slutta å amme. Mini var 6 mnd da.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har aldri ammet og fikk vel mensen ca 2 mnd etter fødsel.
enpå3ogenpå1 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Kan ikke amme og gutten min er 12 uker. Enda ikke fått mensen. Har riktignok "blødd" bitte bitte litt et par ganger. Men det er ikke mer enn et par dråper og ett truseinnlegg. Vil vel ikke helt karakterisere det som mensen. Men jeg blødde ganske lite før jeg ble gravid og da.......sannelig om jeg vet?
Snuppelurene Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Da kan den vel komme når som helst tenker jeg! Jeg ammer heller ikke og jeg fikk mensen ettre ca 2,5 mnd. Det rare var at den kom, på datoen, et år etter forrige mens! Hvis jeg hadde blitt gravid igjen da hadde jeg fått nøyaktig termin som sist...hehe;))
woo-woo Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg ammet i 3 uker.Fikk mensen rundt 4 uker etter jeg sluttet å amme.
shimonie Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 jeg fikk mensen igår, sluttet helt å amme for ca 2 uker siden. er snart 2 mnd siden fødselen.hadde ikke venta å få den så fort, men greit nok så jeg kan begynne på ppillene. drit med vanlig mens nå, mye mer enn med ppiller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå