Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har i grunn symptomer, men NOEN dager merker jeg ingen ting. er jo deilig, men blir så bekymret jeg. Sikkert fordi jeg hadde en abort i sommer, og veldig redd det samme skal skje igjen. Mesteparten av tiden tenker jeg ikke så mye på det, men ville bare høre med dere om dere er symptomfrie også. jeg er nå i uke 14.
Sash Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Forstår deg godt, jeg har ikke hatt noe særlig symptomer i hele tatt, ingen kvalme.. eneste har vært vondt i brystene, og nå er den også nesten borte... Jeg også blir fort redd at noe er galt, men jeg tror det er ganske vanlig at symptomer, de kommer og går. Jeg tenker at, så lenge jeg ikke har blødninger, så er vel alt bra.
MaMmATiLELiAs, AnDrEaOgMaRtInE Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 bortsett fra spark ( er i uke 26+6 i dag ) så har eg våre heilt "symptomfri" i alle mine 3 svangerskap
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 sorry men en tråd for å mangle symtomer? Er da ingenting som heter å mangle symtomer!! Sitter du og venter på alt nå eller? kjenner ekstra godt etter om du er kvalm. og kanskje har litt vondt i bekkenet?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Neida, jeg har vært VELDIG kvalm og har noe bekkenplager (faktisk!!!!), men NOEN dager er det borte, og det er DA jeg tenker på det. Ok?
MaMmATiLELiAs, AnDrEaOgMaRtInE Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 det går faktisk å føle seg som vanlig i svangerskapet. Eg har våre gravid 3 ganger, og har ikkje våre kvalm, har hatt bekkenplager, men ikkje så alvorlig at eg ikkje klarer å gjer det eg skal for det. Har da ryggplager til vanlig, så vond rygg er da dagligdags for meg, og har lært meg og leve med det.så bortsett fra at lille gull sparker så har eg faktisk følt meg heilt som vanlig, og gla er eg for det
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Det er godt å høre!!! :-) Er vel normalt å være litt bekymret, he he.. Har jo et barn fra før og med han hadde jeg svært lite symptomer. Men den aborten jeg hadde, satte nok et støkk i meg. Hører jo så mange historier om folk her inne som har vært i f.eks uke 14 og båret på et dødt foster i noen uker, uvitende. Uff, får håpe det ikke skjer med meg. Og mest sansynlig gjør det nok ikke det;-) Eller...DET GJØR IKKE DET!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke hatt NOEN symptomer under hele svangerskapet. Det eneste har vært litt ømme bryst i uke 5-6 og at jeg merker de har vokst. Føler også brystspreng en og annen gang nå, det er nok siden jeg ammet min sønn sist. Har vært på 2 UL og alt går bra, ingenting å bekymre oss for! Det kan godt hende har med kjønn og gjør. Jeg hadde bittelitt kvalme sist jeg var gravid, ingenting da jeg tok abort (i uke 8) og ingenting nå. Kan bety at siden jeg sist fikk en sønn da jeg hadde kvalme var både aborten og babyen inni magen nå en jente
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Om du har bare noen dager uten symptomer betyr ikke det at noe galt har skjedd der inne. Om du en og annen dag er plaget med bekkenet tror jeg det vil fortsette selv om noe sku ha skjedd. Så ingenting å bekymre seg for!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2008 Nei, tror jo ikke det heller. Men i dag er dagen hvor jeg kanskje syter litt og er litt engstelig. Er vel lov det vel?? men tusen takk for tilbakemeldinger dere!!!
blir gal Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Hva betyr den datoen 18.08.08?bare lurer:-)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2008 Da har jeg termin..enn så lenge hvertfall;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå