~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hadde koselig feiring av 1 årsdagen til minsta i går, sto på kjøkkenet og baka kaker og styra i ett på timesvis før gjestene kom, fikk god hjelp av mannen og, han klinka til og laga ei sånn ferdigkake fra Toro:D Så skulle han ta størstejenta med så hun fikk spille en kamp på turneringa, mens jeg gjorde ferdig på kjøkkenet. Jeg stressa og styra, tømte oppvaskmaskina og satte i på nytt, det ble endel oppvask. Ble ferdig i grevens tid, måtte skifte etter at gjestene hadde kommet, men men. Så, da selskapet var ferdig, så står han og laster ut av oppvaskmaskina, har satt en masse kopper og fat inn i skapene. Så tar han bestikk kurven og tar opp en skitten kniv og spør om jeg har satt denne feil eller...... Nei sier jeg..... den maskina var ikke vaska den, jeg tømte den maskina som stod på, og satte inn på nytt mens du var på kampen! Ups sier han da.... jeg var nemmlig og henta etpar t-skjeer der til selskapet *hrmf* *bankehodethardtiveggenmangegangerjah*:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå