Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 jeg syntes simo er penest. Selvom jeg ikke har noen av de.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Simo blir fortere stygg.. Emmaljunga er laget av kvalitet som holder..
BABYNÅ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har kjøpt meg simo kombi. Synes den er mye penere i designet enn emmaljunga sine, liker det som er litt klassisk jeg:) Dessuten er det den eneste vogna som er helt vanntett, de andre er bare vannavstøtende. Bor et sted der det er en del snø og da er det godt med ei stor og stødig vogn. Kommer nok til å kjøpe oss ei litt mindre trille neste sommer som er litt lettere og tar mindre plass. Men liker tanken på at hun har en god romslig og stødig vogn i begynnelsen:)
Chick Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Vi hadde bestemt oss for å kjøpe Simo kombi..helt til vi så Emmaljunga!! Sysn den er mye stiligere å se på..Simo er litt "gammeldags" syns jeg. Men bagdelen på Simo er litt større enn på Emmaljunga, hvis jeg ikke tar helt feil...!?
Nætte;mortil2 Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Har for noen dager siden vært å bestilt min emmaljunga duo edge.. Og fikk den stilt opp ved siden av en simo kombi. Det første jeg reagerte på var at bagen til simoen var utrolig smal.. Spurte etter mål i butikken og fikk vite at joda, simoen var litt lenger, men tilsvarende smal.. Syns også at skjermen til emmaljunga var lunere enn simo sin.. Og så kom det masse andre ting som jeg sjekket da.. Syns det var mye mindre bevegelse i Emmaljungaen, simoen vugget alle veier.. Men smak og behag er delt som du ser!!
2b&spira Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 jeg hadde simo til førstemann og var kjempe fornøyd med simo og kunn tnke med simo igjen nå
ruffina Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Velger simo duo vognen som har en større bagg enn kombi vognen. Flott vogn, men litt tungvint hvis du bor i 5 etg i en blokk.
Putte68 Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde Simo til begge mine første barn og var veldig godt fornøyd med dem. Store gode bager og vanntette. Minuset var at jeg måtte alikevel bruke regntrekk for ellers ble det veldig lett stygge renner på kalesjen. Venter nå mitt tredje barn i juni og nå har vi valgt Emmaljunga Edge Dou Combi vognen. Den er bare så lekker. Finnes i mange forskjellige farge kombinasjoner så det er lett å finne noe en liker:-) Synes den hadde mye finere design enn Simo og bagen er bredere. Blir da bedre plass til voksipose når høsten kommer. Lykke til med vognvalget:-)
loffmusa Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Emmaljunga uten tvil!!!!!!!! Jeg ska ha marine blå :-) ( uansett kjønn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå