Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skjønner at de som er førstegangsforeldre har nytte av å være her inne, men dere som har vært igjennom alt dette før, er dere her fordi dere vil hjelpe å svare på spørsmål vi andre har. Dere føler dere bidrar og hjelper? Bortsett fra dette, skjønner jeg ikke hvorfor dere er her inne. Krangler og skravle kan dere vel gjøre i virkelig liv??
Gjest ->>- Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Tror du man er utlært på unger etter å ha fått en? Utover det; jeg kjenner få i det virkelige liv som du kaller det (hva er internett da, uvirkelig?) som fører debatter som de man finner her inne.
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, jeg kan da ikke alt om barn bare fordi jeg har 2? Tror du at jeg plutselig vet alt om en 2-åring bare fordi jeg har en baby i tillegg? Og med en mann som er mye borte blir det min oppgave å sitte hjemme på kveldene, da er det enklest å skravle på nett. Og som nå, når det regner ute og ungene leker fint inne, da kan hu mor slappe av litt
Hufsla Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 søsken kan være ganske forskjellige, så jeg kan lure på ting om den yngste som jeg aldri har vært borti før. Her kan man lufte frustrasjoner blant andre som har vært borti det, og man kan dele gleder. Og det gjør jeg irl også, men det er begrensa hvor interessant andre syns det er å snakke om mine unger. I tillegg har man jo rett og slett underholdningsfaktoren. Her er mange utrolige dumme diskusjoner, som rett og slett er underholdene å følge med på. Jeg er ikke her først og fremst for å hjelpe andre, men gjør det og av og til hvis jeg kan.
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Har aldri sett på DIB som en kilde til informasjon, kun hjernedød adspredelse.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Men hvorfor henger dere HER inne? Synes det blir litt patetisk jeg. Det er andre forum enn barneforum som kanskje kunne passe bedre for dere? HI
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 hvilke da? Og hvorfor i huleste er DU her hvis du synes det er så patetisk?
Northernlights Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Enkelte spørsmål fortjener ikke svar..
Darth Vader Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Tidsfordriv og gammel vane. Jeg har barn - og da passer det vel fint å henge litt på en barneside?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Grunnen til at jeg er her inne er for å lære. Jeg chatter og skriver innlegg samtidig, men er jo her for å spørre om ting jeg lurer på. Det gjør vel ikke dere? Dere lærer vel ikke noe særlig når dere har erfaringen med flere barn fra før? Når jeg får et barn til vil jeg ikke bruke tiden her inne, men finne meg et annet forum!!- om jeg kommer til å chatte i det hele tatt. HI
Darth Vader Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er ikke her for å lære nei. Men jeg har fått noen gode tips i løpet av tiden jeg har fordrevet her inne.
KaMa Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns det er ganske patetisk og trist at folk som er gammel nok til å få barn ikke klarer å forstå at folk er forskjellige. Din grunn til å være her inne er ikke den eneste riktige. Men som et seriøst svar på det du spør om.. Unger er forskjellige. Når du får to, tre, fire unger, så kan det fremdeles være nye problemer og nye ting man lurer på. Ellers har jeg sjeldent brukt dib som det første stedet jeg får hjelp og råd ang unger. Det får jeg også i rl. Men når man får barn, så begrenser det sosiale livet seg en del, så da er man sosial der det faller seg. Jeg syns andre forum på langt nær har samme underholdningsverdi som dib _kan_ ha til tider. Og noen av brukerene her inne liker jeg såpass godt at jeg kunne tatt dem med meg i lomma. Siden det ikke går, så nøyer jeg meg med å møte dem her inne. Men det er jo greit å vite at sånne tørre damer som deg, som ikke forstår at folk er forskjellige, forsvinner ut i det øyeblikket de blir gravid med nr 2.
Northernlights Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Man blir da aldri utlært som mor,HI. Trodde du at når man har 1 stykk barn, så vet man alt om barn? hehe
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Er det du mener at straks man får nr. 2 så er man så lei av barn at det er et tema man bør sky som pesten? Skjønner ikke helt spørsmålet jeg faktisk. Hva er det for noe spesielt med dette forumet som gjør at alle med mer enn 1 barn ikke kan dille her inne? Det burde jo heller være motsatt, et _barne_forum bør jo passe mer og mer jo flere barn man har...
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 hehehehe ja da er f.eks bare nettby som gjelder.....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Egentlig har vi med mange barn ingenting på nettet å gjøre.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Det var jo et fantastisk utspill:) Og det begrunner du med?
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #22 Skrevet 17. februar 2008 Nei, vi skal sitte og beundre de søte små dagen lang. Men det gjelder av en eller annen grunn ikke for de som har bare ett barn...
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 LOTP - Den anonyme var nok ironisk. ;-)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 aha har nok litt tungt for det jeg....var ikke syrlig nok til at jeg fattet pointet:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #25 Skrevet 17. februar 2008 Har man bare 1 barn,har man mye mer tid,vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå