Dollywood Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 den har vært ute før, men bare inne siste måneder pga ventet på sterilisering. men er sterlisert nå. slipper jeg hennebare ut da eller? gruer meg.... redd hun blir borte eller påkjørt eller noe. har flyttet siden hun var ute sist, så hun er ikke vant til å være ute i dette området
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vi har flyttet mange ganger med katt, og vi har bare latt de gå ut. Ingen har blitt borte enda det er ukastrerte monser. Katter har en egen evne til å ta det forsiktig og sondere området før de går langt.
Sivalur Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har flyttet noen ganger med min katt, og jeg har aldri bare sluppet den ut alene uten videre. Har hatt den inne noen dager først så den har skjønt at nå er det her vi bor, og så har jeg vært ute sammen med den et par korte turer et par dager til den har blitt litt kjent. Katter begynner jo gjerne å dra hjemover igjen til der de bodde før hvis man flytter en ny plass og slipper de ut med en gang. Men hvis dere har bodd der en stund nå så går det sikkert bra.
hit og dit Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ein katt vil ikkje gå så langt fra heimen, og i allefall ikkje når den er operert og ganske sårbar. Katta kjenner heimen, altså dette er ikkje ein ny heim, og da kan du trygt slippe den ut. Eg hadde nok blitt med den ut dei første gangane då katten kan kjenne seg utrygg med tanke på smerter og nedsatt bevegelighet i forhold til operasjonen.
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 ok. var ute med en henne en halvtime i stad, og hun springer avgårde men kommer straks jeg roper på henne. hun er kommet seg fullstendig etter operasjonen, er 2 uker siden, og ma kan nesten ikke se såret engang, mangler bare litt pels enda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå