Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kunne ikke unngå å legge merke til innlegget ditt på skravlesiden; at folk skryter på seg inntekt osv. jeg er enig i påstanden, men det jeg la merke til var lønnen din! seriøst?? 8 års utdannelse med den lønna? jeg kommer til å tjene noenlunde det samme som du har idag helt i startfasen - +- 10-20 tusen, for deretter å stige jevnt. basert på en 3-årig høyskoleutd. hvor lenge har du jobbet som lærer? 8 år? det er noe som skurrer voldsomt, de fleste lærere jeg kjenner ligger høyere enn det du oppgir. du må stå på krava!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, tror jammen du har rett, de fleste oppgir rett under 400 som inntekt, og til det har de ikke utdannelsen som er oppgitt i tabellen. hva er vitsen med å juge på seg en inntekt??

men det er bedrøvelig å se at verdens viktigste yrke blir så lite verdsatt ;(

Skrevet

Har de mye vikartimer tjener de ganske bra på det da. 350 kr timen blir fort noen kroner.. Hva som er vanlig å få i lokale tillegg vet jeg ikke, for jeg fikk ingenting sist år..

Skrevet

jo, men allikevel kan ikke den faste inntekten baseres på det, man vet jo aldri hvor mange vikartimer man får i løpet av 1 år. de juger rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...