ragna Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 jeg kunne ikke unngå å legge merke til innlegget ditt på skravlesiden; at folk skryter på seg inntekt osv. jeg er enig i påstanden, men det jeg la merke til var lønnen din! seriøst?? 8 års utdannelse med den lønna? jeg kommer til å tjene noenlunde det samme som du har idag helt i startfasen - +- 10-20 tusen, for deretter å stige jevnt. basert på en 3-årig høyskoleutd. hvor lenge har du jobbet som lærer? 8 år? det er noe som skurrer voldsomt, de fleste lærere jeg kjenner ligger høyere enn det du oppgir. du må stå på krava!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Da tror jeg de fleste lærere du kjenner også juger litt gitt. Her er tabellene.. Jeg er lektor med tillegg. http://www.utdanningsforbundet.no/UdfTemplates/Page____51499.aspx Lærere i Oslo har egen tabell, ettersom Oslo har egne lønnsvilkår. Så kan jeg jo få litt i lokale tillegg, men all verden er det ikke.
ragna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 hmm, tror jammen du har rett, de fleste oppgir rett under 400 som inntekt, og til det har de ikke utdannelsen som er oppgitt i tabellen. hva er vitsen med å juge på seg en inntekt?? men det er bedrøvelig å se at verdens viktigste yrke blir så lite verdsatt ;(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Har de mye vikartimer tjener de ganske bra på det da. 350 kr timen blir fort noen kroner.. Hva som er vanlig å få i lokale tillegg vet jeg ikke, for jeg fikk ingenting sist år..
ragna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 jo, men allikevel kan ikke den faste inntekten baseres på det, man vet jo aldri hvor mange vikartimer man får i løpet av 1 år. de juger rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå