Gå til innhold

INSPIRERT jeg også: Hva legger dere i ordet "flørting" da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange sier de flørter en del, noen flørter med alle, og noen har aldri flørtet mens de har vært i et forhold....

Noen godtar ikke at partneren deres flørter, mens andre syns det er helt ok.

Da lurer jeg på om alles defininsjon av flørting er den samme??

For min del da kan jeg nevne at jeg flørter på jobb, dvs jeg er frisør og får rett og slett flere kunder ved å være blid, omgjengelig og prate om løst og fast. (må prate litt fag innimellom også da ;-)) Opplever også å bli sjarmert av enkelte mannlige kunder, kun fordi de er blide og morsomme å prate med. MEN, jeg tar ikke med meg jobben hjem, altså jeg går ikke rundt å tenker på og fantaserer om menn jeg har snakket med, det blir helt feil for meg. Har jo en topp samboer som dekker de behovene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er flørting å sende litt ekstra lane blikk, legge godsiden ekstra til, med vilje gjøre seg ekstra sjamerende osv og jeg flørter masse! ;-) Og det gjør mannen også, synes det er sundt jeg å flørte, livet hadde blitt kjedelig uten!

Skrevet

Nå er jeg hjemmværendre for tida, men selv nå er flørt en naturlig del av kommunikasjonen, jeg flørter med alt fra gutten i kassa på butikken, kompisene til gubben, kompisene til pappa, kameratene mine..andre damer også faktisk! Handler om å være blid, spøke litt, vise interesse og gi komplimenter... :-)

Jeg kan også bli sjarmet av kjekke gutter, men fantaserer ikke om de når jeg elsker med min kjære, for han er den eneste for meg på det viset og det vet han godt. Jeg skjuler ikke flørtinga mi heller.

Jeg skjønner ikke at det er noe galt i det? Siden ange aldri flørter...folk er forskjellige, men virker som noen synes det er galt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...