Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei, som student og mor til 4 barn - hvordan kan jeg klare meg som alenemor? Jeg tenker økonomisk.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Du får vel sikkert overgangsstønad da muligens! du barnetrygd for 5 barn ihvertfall! Kanskje bostøtte og! Så får du vel dekt barnepass med 64%! Hør med nav og lånekassen! Du er nok ikke den eneste!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar:-) Jeg har 1 år igjen av utdannelsen min - så er jeg sikret 100% jobb med ca 320.000 i årsinntekt. Jeg har ikke lyst til å bli brøfødd av NAV og "ekstra" støtter utenom det andre får (barnetrygd og barnebidrag), men jeg må vite at jeg klarer meg dette kommende studieåret, økonomisk.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Du må ikke se på det som flaut å bli "brøfødd" av NAV, det er derfor det finnes støtteordninger. Er det det som skal til for at du og dine barn skal klare dere økonomisk, så hadde jeg i allefall tatt i mot. Du er student og garantert jobb etter studiene, ingen som vil se på deg som verken "snylter" eller grådig. Ta i mot det du har rett på. Barna dine kommer i første rekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå