Gå til innhold

Spiser dere/liker dere blodpølse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fy faderullan!!!!

 

Finnes ikke godt jo!!!!! :S

 

Vet at de som jeg kjenner helst steker blodpølsa i skiver og sukrer den eller har på sirup på den etterpå........

Skrevet

Nam, nam.... Steker den i skiver og har sukker eller sirup på.

Skrevet

Så rart! Var hos et vennepar i går hvor vi kom i snakk om blodpølse og blodpannekaker. Vi jentene syns det vra kjempegodt, men gutta kunne ikke forstå at dette var noe særlig...Var ganske vanlig hverdagsmiddagsmat hjemme hos meg når jeg var lita, og jeg har alltid spist det med sirup eller sukker og det MÅ være masse kald melk i glasset ved siden.

Har spist det en god del til kveldsmat tidlig i svangerskapet også for å få i meg masse jern. :) Men blodpannekaker har jeg ikke smakt siden jeg var ganske lita og farfar hadde slakta, men husker det var kjempegodt.

 

Skrevet

har ikke spist det på lenge, men det er godt. Mamma stekte det i skiver og vi hadde ertestuing og poteter ved siden av.

Skrevet

:-D Akkurat nå blir jeg kvalm bare av å tenke på det... Frysning... Men har smakt det når jeg var liten, lagd til sånn som de andre her skriver.

Skrevet

Aldri smakt, og kommer aldri til å smake. Kan godt være det smaker himmelsk, men ingenting som heter noe med BLOD kommer til å komme i min munn, hehe :-P

Skrevet

Har prøvd maange ganger å få med selv til å like det.. stekt med sukker på, til middag osv....

 

men ææææssjjj... da er jeg heller blodfattig! Men vet at det er mange som synes det er såååå godt... hisj!

 

MEN da jeg var lita smakte jeg hjemmelaga blodkake med masse krydder og forskjellig.. og det smakte bedre enn blodpølse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...