Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har alltid hatt veldig regelmessig syklus og nå er jeg gått 5 dager over. Tok siste testen på fredag. Det virket først som det skulle komme to streker da den ble veldig rød i begge felt (var en Quick Respons), noen sekunder etter at testen ble tatt. Kunne faktisk se en svak strek. Men etter noen min. var den helt blendahvit. Noen som har opplevd det samme?
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 det kan hende du har treg hcg produksjon jeg testa ikke positiv før 8 uker på veg jeg me første mann så jeg gikk uten mensen å bra levde som normalt men plutselig blei jeg veldig uggen å fikk store pupper...så da dro jeg til legen fikk en innvendig ultralyd å ja 8 uker på veg,hehe så det går ann derfor tørr jeg ikke teste i morra har ikm i morra jeg da..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Så rart! Håper det er med meg som med deg da! Også jeg som drakk 3 glass vin i går...jaja. Lykke til i morgen! :-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 takk for det har en god følelse men vill ikke glede meg enda for jeg blir bare så skuffet...ta en test om en uke du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå