Go`mamma`n... Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skal gi bort tøyet etter snuppa, og vil det til noen som trenger det. Unge alenemødre må vel være midt i blinken... Lurer derfor på om det er noen her som kjenner til stedet, om de er interessert i å ta i mot?
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg kjenner en som jobber der, og de er veldig interesserte i det. Vi har gitt dit selv. Vil du jeg skal høre med henne?
Go`mamma`n... Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Kan jeg bare ringe, og spørre om de vil ha det kanskje? Så kan jeg bare kjøre dit med det.....jenner ho Kari Marie som jobber der, men det er så sjelden jeg ser ho.......
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Ja, det tror jeg absolutt. Vi har satt det igjen hos svigers, i.o.m det er gjennom de jeg kjenner hun som jobber der. Men, tror de er veldig glade for all hjelp de kan få
Go`mamma`n... Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Ok, tusen takk. Da ringer jeg i morra. Eller er det folk der i helgene oxo? kanskje jeg kan ringe nå? (vil ha det bort fort som......)
Torpekjærringa Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har også levert klær & barnevogn ut dit - jeg ringte bare ut ) Var ute med det samme kveld - de er veldig glad for pent brukte ting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå