Andie82*tobarnsmor* Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hvis man bytter mme merke? har bestandig brukt nan til lillegutt, men han gulper så mye........er så frustrerende, gulper liksom overalt...har en venninne som opplevde det samme og da hjalp det og bytte merke... noen andre som har opplevd at det blir bedre ved og bytte merke?
LilleTrolle Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vi prøvde å bytte til Hipp - ingen forskjell. Prøvde senere Collett, på helsesøster anbefaling, men det ville ikke småtten ha (smakte på den selv, og den smaker ikke søtt slik NAN gjør). Så vi fortsatte med NAN, med beskjed om at gulpingen sannsynligvis vil avta ved introdusering av fast føde (som småtten på 6 mnd for øvrig ikke vil ha, hehe... han vil kun ha pupp og NAN).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå