Gå til innhold

Sjiraffen!

Meg + 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk du over sist gang også eller? Jeg er veldig spent på om jeg kommer til å gå over, håper virkelig ikke det:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk 6 dager over menstermin sist, og fødte 10 dager før UL termin. Men jordmora mente den gangen at snuppa bar preg av overtid, slik at da hun hørte spriket mellom mens og UL mente hun at mens terminen var riktig. Nå hadde jeg menstermin på fredag, altså bare en dag forskjell på mens og UL.

Så jeg satser vel på fødsel 21. Kongens fødselsdag og min søsters (juniors tante) 30 års dag :o)

Skrevet

Ahaa!:) Jeg fikk 6 dager før sist, både mens og ultralyd terminen var på julaften, men ho kom heldigvis 18! Pjuh!

21 er en fin dato, pappaen min har også bursdag da;) Jeg får vel satse på skjærtorsdag jeg vel.. Om ikke noe før.

Du føler ikke at det er noe på gang heller eller?

Skrevet

Føler faktisk at det er noe på gang flere ganger pr dag jeg.. Og slik har det vært i flere uker... Legger meg stort sett med skikkelig murringer og verking i korsryggen... Men våkner alltid noen timer senre for tissepause og da er alt vekk igjen. Masse mere vondter, murringer og stikkinger denne gangen i forhold til med snuppa. Da var det ikke noe som tydet på noe. Tydelig at kjenner modningen mye bedre dennen gangen.

Men men han kommer vel da han er klar :o)

Skrevet

Ja, det er ihvertfall helt sikkert, ut kommær`n!;) Du får ta livet med ro så lenge:))

Skrevet

Med ro? Jeg tror du er gal jeg.. hehe... I dag skal jeg gå lang tur hvertfall :o)

Skrevet

Hehe, ja det ble kanskje litt feil! Du får vaske litt trapper, og hvis du ikke har noen så er det bare å komme hit;)

Skrevet

Vaske hele huset i går så her er det gullende rent. Så det blir tur i dag. I morra skal jeg begynne å vaske og maskere o.l. i nytt hus (skal male alt), så da satser vi på at jeg rekker det før fødsel, slik at andre kan komme rett til maleklart hus :o)

Skrevet

Hehe, du er klin gærn! Jeg tipper lillemann kommer før 21;)

Skrevet

Hehe.. ja det er jo det jeg satser på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...