Gå til innhold

solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 16+3 i dag, og har vore plaga med null energi siste tida. Fikk anbefalt av ei venninne å ta litt sol, både for lyset, men og for eget velvære. Eg er ikkje opptatt av å bli veldig brun, men hvis det kan få meg til å føle meg bedre så er jo det bra. Men er det ok med solarium ved graviditet? Nokon med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det samme som deg,så jeg spurte helsesøstra mi her oppe i nord,og hun ga til svar at alt med måte....måtte gjerne ta solarium,bare jeg ikke ble overopphetet....og gjerne ha med noe å drikke....så neste uke skal jeg begynne å "fiffe" meg opp med litt fage :-)

Skrevet

å, herlig, då skal eg og gjer det! Takk for svar:-) Skal til jordmor i morgon, skal for sikkerthetsskuld spørre henne. Men satser på et par korte runder i sola:-)

Skrevet

Solarium er helt trygt, bare du ikke overoppheter deg. Med de nye solariumene skal det godt gjøres, er jo vifter i huet og ræva og mellom tærne på de fleste :-)

Selvbruningskremer skal man derimot være forsiktig med, de inneholder visst en stoff som ikke er helt gunstig for livet på innsiden.

Skrevet

Jeg har tatt sol et par ganger denne uka, og det var sååå deilig! Har ikke tatt sol siden i fjor vår tror jeg..Men nå ser jeg mye friskere ut! Litt farge i ansiktet og på resten av kroppen:) Føler jeg ikke så "bleikfeit" lenger;)

Men jeg bruker sånn dove ansiktskrem med litt selvbruning i, er det farlig? Er jo ikke så "sterkt" som vanlig selvbruningskrem da, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...