M&K+Påsan <3 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Ok , skal prøve å gjøre dette så kort som mulig. Mitt første år med typen min var helt fantastisk! Vi storkoste oss sammen. Julen kom, vi fant ut at jeg var gravid, å han bestemte seg for å støtte meg. Jeg var såpass langt på vei, at abort var uansett umulig. Ting gikk galt, å han traff ei jente. Eller, kameratgjengen hang med en jenteflokk, så hang han litt med ho ene. Di flørtet visst en del, å det endte med noen få kyss. Di var aldri alene, så det ble med det. Han skjulte det for meg, dette fordi han angret sa han. Fødselen kom, å han var med. Denne jenta traff han en gang seinere da han skulle til oslo. ( kompisen ville ha ho med) Vel, ting gikk opp og ned, vi bor en time unna hverandre, å tilliten fra min side var vanskelig. en gang sendte han bilde til x en, an understellet sitt med teksten " tenker på deg ". vel, mye krangling og opp og ned. En av venninene hans har også likt han, å jeg sa jeg var redd det var gjensidig. ho gjorde alt for å ødelegge, noe han ikke så. Jeg var hos han en uke i julen, å alt var perfekt. så sinnsykt perfekt! Jeg bestemte meg for å ofre alt, å skulle flytte han. Da jeg skulle hjem fra han, fikk jeg litt kalde føtter, jeg ble redd, å spurte om dette var lurt. Da gikk det skjeis igjen. Vi kranglet osv. Så gjorde han det slutt. har varti 1 - 2 mnd ca. Jeg ser jo nå, til tross for slt han gjør mot meg, og har gjort mot meg, at det er han jeg vil dele livet mitt med ! Jeg vil bare begynne med blanke ark, helt på nytt. Men han nekter å høre, selvom han savner meg. Når vi er sammen, er han verdens beste pappa til sønnen vår, i forholdt til nå som han bare drikker å ødelegger for seg selv. Såe, hva gjør man da? ignonerer alt, å gir det tid? Eller gjør alt for å komme seg videre? Tro meg, jeg har virkelig, virkelig prøvd ! Dagens syteinnleg fra meg .......
M&K+Påsan <3 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2008 Ble litt mye skrivefeil. Denne jenta hang han med i ca 3 mnd tid også. Ho andre, som har prøvd å ødelegge, har han kuttet kontakten med nå, får han har insett det først nå, hva som skjedde.
sannamin* Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Virker for meg meg at han er veldig umoden og ikke er klar for å ta ansvar. Nå kjenner jeg ikke dere eller han. men jeg mener du må!komme deg videre, du kan bare ikke satse livet og fremtiden din på et sånt surrehue. Han virker som en luring. Så ikke tro at det kan bli bedre. Har en mistanke på at du vil bli skuffet, skuffet og skuffet!! Finn deg et skikkelig mannfolk. En som virkelig elsker deg, en som bærer deg på en gullstol! behandler deg med respekt. og ikke drikker. Prøv for din egen del men ikke minst babyen sin del å få en trygg og stabil! framtid!! Bruk gode venner som du kan stole på og familie til å hjelpe deg. Det er bare du som kan stake ut en ny kurs. Lykke lykke til!! selv om du tror du elsker han, er han ikke perfekt for deg!!! Du fortjener så mye bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå