Gå til innhold

Hva ville dere gjort,ønsker mange svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor. Har funnet en koselig leilighet til 700 000. Denne leiligheten ligger i byen,der som jeg også jobber. Men der er vanskelig å få bhg plass. Nå bor vi utenfor byen og har bhg plass. Hvis jeg tar denne og den går til den prisen trenger jeg bare å låne 400 000. Så hvis jeg en dag får meg en mann kan jeg jo bare ha leiligheta og leie den ut så betaler den seg selv. Ville dere kjøpt og håpt på å få bhg plass,eller spart sparepengene? Jeg kan jo også leie den ut nå hvis jeg ikke får bhg plass. Hva mener dere,hva er mest økonomisk? Bor hos foreldrene mine nå,men kan jo ikke bo her for alltid,så da må jeg leie hvis jeg ikke tar leiligheta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp leiligheten. stikk til HS og klag din nød om at småen må møte mennesker og ikke bare deg. få hun til og skrive at hun anbefaller at småen har barnehageplass pga dette. så setter du opp et regnskap for nav der du viser hvor mye penger de vil tape på og la deg gå hjemme med os.

jeg fikk barnehageplass på dagen.. hihi¨

lykke til!

Skrevet

Hvis du er alenemor så blir du stort sett prioritert først i køen... sånn er det hvertfall her hvor jeg bor.

Husk å skrive det i søknaden, så kan du jo også gå å jamre litt til HS som hun over her skriver:-)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt på flekken! Som de over meg skriver. SOm alenemor skal du bli prioritert først i barnehagekøen! Bare skriv det på søknaden, også sutrer du litt til HS så går alt i boks! så billige leiligheter vokser definitivt ikke på trær om dagen altså!

Skrevet

Ååå,jeg falt skikkelig for denne leiligheten,så blir visning i morgen ja :) Er jo mye smartere å kjøpe enn å leie. Også vil jeg flytte nærmere jobben min enn det vi bor nå. Flere erfarne huskjøpere som vil komme med synspunkt til ei som er helt fersk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...