:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 som foreksempel veiavgift, årsavgift og eukontroll (er det noe mer?) kommer sånne ting i posten? eller må man følge med selv? kom til og tenke på at jeg ikke har betalt noe sånt tror jeg. men nå har jeg bare hatt bil siden august. når skal man betale sånt? og hvor mye er det på?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Forøvrig, årsavgift og EUkontroll er de eneste "store", det som er i tillegg er lån og forsikring:) Et tips; årsavgiften kommer alltid i mars. EUkontrollen skal være utført i samme måned som site siffer i regnummeret på bilen, annethvert år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 så bra :-) begynte og lure på om jeg hadde juksa.. hehe.. hvor mye er årsavgiften på? og hvorfor er du ikke på msn? er du like lat som meg?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Årsavgiften er på rundt 3000 tror jeg. (gubben som betaler) Står på toll.no tror jeg. Egentlig hater jeg msn, jeg føler meg liksom forpliktet til å svare, sitte pent og vente på tilbakemeldinger etc, blir nesten så jeg ikke vil gå og pisse, for tenk om atte et eller annet. Fysjom:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 heheh.. det er litt sånn jeg også er. også om man er på msn så er det altid så mange naut som vil snakke som ikke har noen som helst ting og si. også blir det bare sånn at jeg føler jeg må finne på noe. og det er jo litt av det herlige med og være alene. slippe og finne på noe og si. så da er det jo litt teit og ødlegge det med msn hele tiden.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå