Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Noen ganger så bobler det litt ut av munnen når han hoster til og med. Finnes det noe slimløsende middel på apoteket jeg kan kjøpe resept fritt, eller burde jeg gå til legen før jeg kjøper noe? Han er 8 1/2 mnd.
Knøttefrøken Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Gå til legen og få resept på effedrin. det funker. Men tror de har noe på apoteket også.. er samme merket som hostesafta, bare den er slimløsende også.. kan kanskje prøve den først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå