Gå til innhold

En gang utro, alltid utro... Mener de fleste her det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig uenig.

Jeg snakker nå om de som ikke faktisk har vært sammen med en som er notorisk utro, for da kan jeg til en viss grad forstå dem. Men ellers å skjære alle over en kam? (forøvrig en populær syssel her inne, he he)

MEN jeg mener man må se an personen, situasjonen....er angeren oppriktig, er personen ærlig om det etc etc etc.

De fleste mennesker driter seg ut en eller annen gang på en eller annen måte, og lærer av det. Gjør det ikke igjen fordi de skjønner hvor alvorlig det er. Men gjelder ikke det utroskap? Synes det blir altfor enkelt å si "en gang utro, alltid utro" uten å se hvert enkelt tilfelle hver for seg.

Hva tenker dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener ikke at om man har vært utro mot Xen sin så kommer man til og være det med den nå verende kjæresten.

men har man først vært utro mot kjæresten sin så er det hyst sansynlig at det skjer igjen...

Skrevet

Jeg er også uenig i det. Tror noen kan få seg en så kraftig lærepenge av å være utro en gang at de aldri er det igjen.

Men dette er jo selvfølgelig personavhengig. Så klart det finnes notorisk utro mennesker......men ikke skjære alle som har vært utro over en kam...det blir for dumt!

Skrevet

Noen er notorisk utro.

Jeg er en av dem...

Men jeg har også et godt svar på dette, for jeg VAR utro, mot alle jeg var sammen med, (untatt en, han var så voldelig at jeg ikke turte:p)

Men ingen av de var rett for meg heller og det kom alltid i faser hvor ting gikk dårlig etc.

Men jeg traff drømmemannen for 3 år siden og ville aldri engang klare å tenke tanken.

Har vært 100% trofast og kommer til å være det så lenge det er ham og meg. (forhåpentlig for evig og alltid og sån!)

Han er jo perfekt for meg og det er jo det man leter etter, er det ikke?!

Skrevet

Spørs på omstendighetene rundt. Mange kan gjøre en feil...uten at de da vil gjøre den samme feilen fler ganger...

Skrevet

Jeg tror at en som har vært utro tidligere har lettere for å være det igjen enn en som aldri har vært det.

Skrevet

Nei, mener ikke det det... Er derimot mer skeptisk til de som er det for andre gang, spesielt hvis det er i samme forholdet.

Saa hva med To ganger utro, alltid utro.... Sikkert ikke riktig det heller, men tror sjansen oeker betraktelig da.

Skrevet

Signerer tillab sitt svar her, bortsett fra ar jeg ikke har vært med en vodelig mann.

Jeg var utro mot alle jeg var sammen med, men så var de heller ikke rette for meg.

Så møtte jeg mannen imitt liv i april 2006, og jeg har aldri og kommer aldri til å være utro mot han,tanken har ikke slått meg engang.!!

Skrevet

Er mer enig i det, da begynner man å se en tendens....

Kunne nok klart å tilgi en gang, spesielt hvis det bare var snakk om et feiltrinn i fylla e.l. Men en nr 2 ville fått meg til å tenke, ja.

Skrevet

Enig med deg. Tror på ingen måte at en gang utro = alltid utro.

Skrevet

Får ikke håpe det er sånn.......

Skrevet

jeg tror at har man vært utro i ett forhold så kan man være det igjen i DET forholdet, men tror ikke man da vil nødvendigvis være utro i NESTE forhold.. er noe med at alle forhold er forskjellige, fro man reagerer og føler jo forskjellig fra forhold til forhold.. all kontakt mellom to mennensker er jo forskjellig!

jeg fikk selv en ADVARSEL hehe av en av min ny kjærstes exer fordi hun mente han var vanskelig, ego og lite åpen.. og at jeg garantert ble brent.. hehe.. jeg har aldri vært sammen med en mann som er mer åpen, lite eg og enkel og forholde seg til.. så ifht eksempelet mitt så mener jeg at et forhold mellom to mennesker aldri er likt..

Skrevet

sånn som tilab,i har vært utro i mine 3 andre forhold(skamme meg),no e i sammens med faren til gutten min,kunne aldri tenkt me å vært utro mot han å det meine i 100%.ville aldri gjort noe som kunne såret han.

Skrevet

Jeg har klart kunststykket å være kjæreste og samboer med 3 menn som har vært utro mot meg...

Flere ganger. Så min påstand er at har en mann først funnet ut at han kan duppe pik&%¤ sin i en annen bolle, så vil han fortsette med det. Sorry, men jeg kommer ikke til å gi min kjære samboer og pappa til veslejenta en sjanse til om han skulle komme til å tenke med feil hode. Dette også fordi at da vil jeg definitivt tro at det er meg det er noe galt med. Man blir ikke bedratt av fire forskjellige menn uten grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...