Gå til innhold

Noen med Carena mykbag her? Vogn også kanskje? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å vaske den mykbagen i dag, men da jeg har tatt ut plata som er i bunnen så finner jeg ut at det er en treplate i toppen også. Der oppe ved hodet til baby. Den går ikke an å ta ut, men det står at man kan vaske bagen på 40 finvask. Men vil ikke den plata råtne da?

Ang vognen så lurer jeg på om det er mulig å ta av trekket og vaske det? vi har klart å søle på det og det bør vaskes for å si det sånn.

Har tenkt å skrive en mail til Carena, men det finnes sikkert noen med litt peiling her også?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt.

Skrevet

opp igjen. Har så lyst å få vasket den så vi får tatt den i bruk:)

Skrevet

Hmm. Jeg har begge deler, men har aldri vært borti problemstillingen så jeg vet ikke helt. Både bag og vogn er fine som nye enda, og ikke tilgriset. Vi er veldig forsiktig med tingene våre, og var heldig og slapp gulpeunge. Vil tro bagen går fint å vaske med den lille treplata inni (vet du at det er tre da? Jeg trodde det var plast i den lille i hodedelen...). Uansett så vil jeg tro det går fint å vaske bagen med den lille platen i dersom det ikke er mulig å ta den ut.

Trekket på vogna ser du fort om du kan ta av eller ikke. Kalesjen kan tas av i hvertfall. Stikk ut å se på vogna så finner du det sikkert fort ut. :-)

Skrevet

Nei vet ikke om den plata er av plast, men får håpe det for nå går den i maskinen snart:)

Er forsiktig med vognene våre vi også, men uhell kan skje;)

Og så har det kommet så mye saltsprut i løpet av vinteren så jeg tenkte at det kunne være litt koselig å få vekk.

Skal gå ned i kjelleren å sjekke, men akkurat nå orker jeg bare ikke.

Håper noen andre her kanskje vet? :)

Skrevet

ingen andre da? Bare jeg som klarer å søle på vogna mi her??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...