Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 er 15 uker og venter på at den lille magen skal vises. selv kjenner jeg at det strammer nede under navlen, men ingen gravidmage enda.. når fikk dere mage, slik at folk rundt deg kunne se at du var gravid? vet dette er veldig individuelt, men er nyskjerrig :-) det er så spennende fremover nå, begynne å kjenne liv, ultralyd, mage som vokser, gleeeeeder meg!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Med første fikk jeg ikke gravid mage før jeg var noen og 20 uker. Men tror det er litt seint, men nå får jeg sent mage. Nå går jeg gravid for 3. gang og magen kom rundt 20 denne gang også.
Gil Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg begynte å få mage allerede rundt uke 12. klarte ikke ha stramme bukser da. Må si at det var nok lite baby og mye mat som var en del av årsaken + litt oppblåst. Måtte spise ofte for å stille kvalmen. Nå er jeg 11 uker og har allerede fått en liten kul det ikke går å ta feil av
Endeligbaby.. FØDEKLAR! Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hei;) Jeg er i uke 16.. har litt mage, ser det selv hvertfall;) Ser kanskje bare litt små lubben ut for andre.. hehe;)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Når jeg var kommet i 6 måned kunne folk se det med førstemann, og derfra vokste magen FORT! Ellers kom jo magen tidligere da, men jeg var vel 5. måneder på vei før det spratt ut en kul. Denne gangen er jeg nå i uke 21 og har så smått begynt å få kul på magen. Begynte å kjenne det i uke 18 at det strammet litt mer, men først nå jeg egentlig ser den. Men enda passer alle vanlige bukser.
Chick Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er snart 5 fullgåtte mnd og ser egentlig bare feit ut! hehe..ingen ordentlig gravidmage enda..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Ordentlig gravidmage fikk jeg ikke før uke 22 ca. Jeg og pappaen så jo forandringene tidligere, men andre folk kunne nok ikke se at jeg var ordentlig gravid før jeg var 24-25 uker på vei.
1222 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Det kommer jo litt an på hvordan du definerer "gravidmage". Jeg er førstegangs nå og er 18+1. Magen er ikke til å ta feil av, den har vist seg som en gravid mage i alle fall de siste to ukene, men sånn veeldig mega er den jo ikke, bare en liten kul nederst. Veldig individuelt hvordan man vokser, hos meg kom den fort, allerede i uke 12 fikk jeg ikke igjen buksene lenger.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er snart19 uker på vei og førstde siste to ukene kan du se atjeg er gravid og ikke tykk når jeg har stramme klær. I løse tunikaer syns den ikke. Klassen min på skolen, 4. kl har ikke skjønt det enda. Folk som kjenner meg syns de kunne se det fra uke 14, men de som ikke kjenner meg kan ikke se at jeg er gravid enda. Jeg er i utgpk slank, og har til nå gått opp fra 53 til 59 kg..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Uke 14-15 begynte folk å småspørre litt, men helt tydelig forskjell på "Har hun lagt på seg? eller er hun gravid?" kom vel i uke 16-17.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 kom først rundt uke 25 for meg. førstegangs
CaspersMamma Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 JEg vcar veldig oppblåst fra uke 10 til uke 14-15. Nå er jeg 18 uker og jeg har en fin liten mage (ganske langt ned) Kjenner også akkurat under magefolda at det går utover:)
BABYNÅ Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Er 25 uker, men har nesten ikke noe mage. Hvis man vet at jeg er gravid kan man kanskje se det litt. For andre ser det bare ut som jeg er litt tykk rundt magen.. Gleder meg til den kommer ordentlig:) Merker ihvertfall masse liv da, så vet at alt er i orden.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 takk for mange svar. ser at det er litt senere enn hva jeg trodde. så for meg at det var vanlig å få gravidmagen rundt 18 uke hvertfall, men da kan jeg bare slå meg til ro med at det tar lenger tid, det er greit det også til deg som lurte på hva jeg legger i gravidmage.. da tenker jeg en mage som ikke er til å ta feil av.. altså ikke kun oppblåsthet og "flesk", men at de fleste ser at det er en baby inni der.. har selv i perioder sett at det er en kul der, men da har jeg vært vanvittig oppblåst og i tilegg lagt på meg fort etter jeg ble gravid (må legge til at jeg er slank fra før, og aldri lagt på meg noe særlig, så ser at det er mat som har lagt seg der), men nå noen uker senere er oppblåstheten borte, og det er kun litt som står utover helt nederst på magen. blir spennende å se når magen dukker opp synes det er så rart når det er en baby der inne når det ikke vises : P
elliepellie Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er i uke 22 og man kan se tydelig at jeg er gravid. Magen vokser i rykk og napp. Veldig forskjellig fra person til person hvor raskt magen vokser.
1.gang84 Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 er i min 18.uke, og de siste to ukene har man kunne sett at jeg er gravid. Bruker mamma klær, men med vinterjakke på ser man det ikke. det er allikevel den siste uken at folk har bgynt å bemerke det. var i bursdag i går der mange ikke kjente meg, og alle spurte når babyen skulle komme. har blitt en ganske stor kul! det er ganske koselig! =) nå venter jeg bare på å kjenne de første sparkene.... =)
tInAsBaBy Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er i uke 13 nå, og får endel komentarer på at det synes en liten "kule" nederst på magen;) Men så er ikke jeg den største i verden heller da så da syns det kanskje fort;)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Jeg måtte begynne med mammabukser rundt uke 10, magen fikk mer gravidform i uke 12-14. Tar bilder hver uke så ser tydelig forandringen:-) Fra uke 18 til nå, 21+2 har ikke magen vokst så veldig, bare blitt litt større og rundere. Så hos meg kom det veeeldig fort men heldigvis vokser den ikke like fort hele tiden;-) Da hadde jeg nok blitt enorm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå