Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei alle flotte gravide jenter! Torsdag besøkte jeg lege, fordi jeg (i uke 20) fortsatt er kvalm, sliten og noen ganger svimmel, håpte på at jeg kunne fått redusert jobben min fra 100% til kanskje 80%. Når jeg kom dit, ble selvfølgelig blodtrykket målt, og denne gangen hadde det steget til 145/90..... Ble istedet 100% sykmelt! Fått beskjed om å ta det med ro. Noen flere her med samme erfaring, og kanskje noen gode råd på hvordan en kan få ned blodtrykket. Kostråd, gå-turer etc etc.
RaPe Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Gå en rolig tur hver dag. Hold deg unna lakris!!! Selleri og persille er bra for blodtrykket.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Tror man skal unngå slikt som lakris, mat og drikke med mye saltinnhold.. Ja, og ellers være flink til å slappe av og ikke stresse i hverdagen.
blir gal Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Blodtrykket mitt går opp og ned.tror jeg blir stressa når jeg tenker på det.derfor tar legen trykket flere ganger.da går det alltid ned.hadde 145/80 der.så plutselig var det 125/70.litt forskjell:-)dem bør ta det flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå