iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Skal begynne på sykepleien til høsten. Er det er tungt studie ? Mye praksis 1.året ? Ellers så er jeg utdannet apotektekniker, men er dagmamma nå fram til sommeren.
madame Mim Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 nei, visste en er litt strukturert å leser jevnlig så burde det gå greit. Er en del praksis gjennom hele studiet. Er en del å lese, men går greit
mamma sin kompis Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Butikkmedarbeider, Prix. Ferskvareansvarlig...
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er hjemmeværende jeg...men skal tilbake til utdanning nå snart og skal bli helsesekretær, ikke akkurat noe håp om å tjene særlig godt, men det er av mindre betydning :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Resepsjonist/kontormedarbeider. Trives veldig godt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 har prix ferskvareavdeling? det har jeg aldri sett. trodde ikke at det var prix sin stil
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Servitør og starter som hjelpepleier assistent til uken. =)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Innkjøpskoordinator og student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå