Gå til innhold

hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal begynne på sykepleien til høsten. Er det er tungt studie ? Mye praksis 1.året ?

Ellers så er jeg utdannet apotektekniker, men er dagmamma nå fram til sommeren.

Skrevet

nei, visste en er litt strukturert å leser jevnlig så burde det gå greit. Er en del praksis gjennom hele studiet. Er en del å lese, men går greit

Skrevet

Butikkmedarbeider, Prix. Ferskvareansvarlig...

Skrevet

Hjelpepleier

Skrevet

Jeg er hjemmeværende jeg...men skal tilbake til utdanning nå snart og skal bli helsesekretær, ikke akkurat noe håp om å tjene særlig godt, men det er av mindre betydning :-)

Skrevet

lærer

Skrevet

har prix ferskvareavdeling? det har jeg aldri sett. trodde ikke at det var prix sin stil

Skrevet

Servitør og starter som hjelpepleier assistent til uken. =)

Skrevet

Innkjøpskoordinator og student

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...