Gå til innhold

ble igangsatt, alt stoppet opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble igangsatt for noen dager siden, etter to modningspiller og noen timer med rier, stoppet alt opp igjen, til min store skuffelse. Nå har jeg nettopp oppdaget det jeg antar er slimproppen (stor seig slim/gele klump iblandet en del svart/brunt blod) har gått. Hva bør jeg gjøre? ringe føden? eller bare vente? jeg er over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok du bare kan vente, til det evt kommer noen rier.. så du slipper å bare ligge i sykesengen å vente.

Er nok slimproppen som har gått ja!

Så ingen fare enda:)

får håpe riene kommer snart til deg nå da:)

Kan jo godt ta en tlf til føden å høre hva de synes og , om det beroliger deg litt.

Lykke til så mye! =)

Skrevet

Satte de deg ikke på drypp heller?? Rart at de prøvde å sette det igang, og ikke fullførte, synes jeg.

Siden det har kommet en klump med blod, bør du absolutt ringe føden. Slimproppen kan inneholde litt blod, men trodde det bare skulle være en tynn stripe.

Skrevet

nei det var ikke en tynn stripe til meg iallefall..

Men det startet som lyst rosa tynn slim( sry detaljene) som gikk over til ganske så tjukt og mørkere.

Merka det godt når den gikk på denne babyen, men ikke på de 2 tidligere graviditetene mine.

Skrevet

takk for svar. Fikk tilbud om nok en pille ller drypp, men de antok at det ville ta laaang tid, så jeg valgte å avbryte. Orket ikke flere døgn med maserier, har opplevd det før, og da blir man jo heeeeelt tom for krefter! Jeg snakka med føden, og de sa at alt høres bra ut, jeg skal jo inn igjen til videre vurdering for videre gang i sakene imorgen ettermiddag.(drypp eller å ta vannet eller hva, og for å sjekke at babyen har det bra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...