Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke spesiellt slimete så det ligner i grunn ikke slimproppen hvis den ikke kommer i svært små doser!! Hva kan dette være?
Marino Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 det kan være fostervann. Ta på deg et bind å gå noen timer. Har det kommet mer har jeg ville dratt til sykehuset så de får se på utfloden.
undome Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 slimproppen startet slik til meg, før det ble mørkere og tykkere. men ring føden og dra inn for en sjekk! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå