Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei! ser at du også er plaget med kynnere i uke 15. Er selv veldig plaget med kynnere med nedpress ,som kommer som hagl bare jeg løfter minsten. De varer i godt og vel 1 minutt og kommer da i mange repitisjoner. Er sykemeldt med streng beskjed om å ta det helt med ro og gjøre minst mulig. Håper kynnerne dine roet seg i natt. ( leste innlegg på dib.) Stor klem fra ei i samme situasjon.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 de gav seg heldigvis,skal til jm i morgen, håper de kan sette meg på bicanyl eller adalt,haddekynnere sist og, å det endte med full sykehus innleggelse i 2 mnd, å det har jeg ingen planer om denne gangen, nå har jeg jo ei på straks 3 år i tilegg, og å måtte være på sykehus 6 timer unna kjeeeeeempelenge frister ikke. er å sykemeldt,men ikke pga kynnere,men kvalme, skal til legen den 26,skal be om forlengelse,tåler ingenting mere,kynnerene kommer uansett klem tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Det var godt å høre at det gikk over med kynnerne. Jeg får også kynnere av absolutt ingenting. Jeg fikk beskjed om at de ikke gjorde noe så tidlig i svangerskapet. Men var på sjekk hos legen i uken som var og var ingen åpning eller no. Og så lenge det ikke var blødning eller slikt, så var det ikke fare på fære. Forresten har jeg også vært sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme siden uke 6. Begynner å bli litt bedre nå, men jeg gleder meg til dager der jeg ikke er kvalm eller spyr. Gyn på sykehuset sa at kynnerne kunne komme av mye oppkast og kvalme. Hvor i landet bor du da? Bor i nord jeg..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 skal vist måle livmorhalsen,men d skal jeg ikke før 13 i neste mnd,så det er lenge å vente synes jeg:) alta her, kor i nord er du?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Nei da bor vi jo på samme sted da ;-) På rett sia av brua hær da;-P
kua kalva,drektig igjen Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 hehe på tverrelvdals sia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå