Gå til innhold

Da gikk vannet. Venter pä sterkere rier.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter!

Vannet gikk ved midnatt. Sov til kl 04.00 Har sett pä film.. Venter pä at riene skal bli regelmessige og ta seg opp i styrke.. Noen tips pä hva en kan gjöre for at riene skal bli bedre?

Häper pä ä bli mamma i löpet av dagen.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ringe føden, isåfall. Når vannet har gått. Fordi det er større risiko for infeksjon. Lykke til uansett. Dette blir spennende:=)

Skrevet

Hei takk for svar. Men hodet er godt festet. Trodde jeg skulle vente litt da jeg.. Men det skader selvfölgelig aldri ä ta en tlf. ;)

Skrevet

for at riene skal ta seg opp, så gå,gå,gå.håper det ikke tar lang tid,før det skjer noe mer.lykke til

Skrevet

I og med at du vet hodet har festet seg så kan du jo støvsuge,rydde og gjøre litt fysiske ting...Hun trenger vel ikke stresse ned til føden hvis det bare er vannet som har gått?Eller er det sånn at de vil ha deg inn til kontroll,så sende deg hjem på vent....?

lykke til HI =0)

Skrevet

Hvordan er det med sex etter at vannet har gätt??

Skrevet

hmm ja si det, det lurer jeg faktisk selv på...

Du får ha masse lykke til=)

Skrevet

Masser brystvortene det skal forsterke riene:=)

Lykkelykke til:=)

Og foresten opp av sofaen!!!Det beste er og gå og stå slik at du hjelper hodet lengere ned i bekkenet...

Skrevet

Ta et bad har jeg også hørt... men ikke ta for varmt bad, da øker pulsen på dere begge;-) Jeg hadde tuslet litt rundt... men ikke gjort husarbeid akkurat... det kan bli noen slitsome timer, og greit å være litt uthvilt... Masse lykke til. Spis og drikk godt!!

Skrevet

Hei takk for gode räd. Riene er vel sä og si borte nä. Skal en tur til föden när mannen väkner (han ble litt oppspillt da jeg fortalte at vannet hadde gätt, sä han fikk ikke sove noe särlig i natt:-)). Har prövd ä gjöre litt husarbeid + ä gä litt i leiligheten. Kanskje ta meg en litt lengre tur senere i dag.

Blir spennede ä se om de vil gjöre noe pä föden.. Da jeg ble födt, gikk vannet ogsä för termin, riene var därlige, sä min mor ble satt pä drypp... Kanskje de gjör det samme med meg. Häper bare at de klarer ä se at vannet har gätt. Det var ikke sä mye, og det var etter jeg var ferdig med ä tisse. Tok pä meg bind etterpä, men det ble ikke sä mye som kom i bindet.

Skrevet

Jeg dryppet også litt vann da min 1. (og eneste hitill) fødsel startet. Fikk beskjed om å komme ned på formiddagen, hvor de tok en prøve, men ble ikke noe klokere ift om det var forstervann eller ikke... Fikk besekjd om å dra hjem og vente på rier. Kom til å bli satt i gang etter et par dager om de ikke kom, men de kom gradvis utover dagen... og barnet ble født 24 timer etter at jeg hadde litt vannavgang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...