Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Vi har prøvd å bli gravide i to mnd nå, og denne måneden har jeg ikke fått ømme pupper(noe jeg alltid får før m), og jeg har hatt mye vondt i hodet, trøtt og lei meg. Jeg var så å si nesten sikker på å få en positiv test dagen etter forventet mens(den er alltid presis). Men den var negativ... Jeg kunne liksom ikke helt tro det, og nå er det gått enda to dager og mensen har fremdeles ikke dukket opp, tror dere det er noen vits i ta en ny test enda? Jeg har forresten vært helt utafor de siste dagene- lei meg og overfølsom.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 du kan ta en test til...men bare husk på at hos noen så stiger hcg nivået saktere i begynnelsen enn hos andre.. lykke til :-)
MoccaMocca Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hvis man er gravid kan man forvente å få en positiv test 7-10 dager etter uteblitt mens. Hvis den fortsatt er negativ, og mens fortsatt er uteblitt, så bør du få tatt en blodprøve for å få målt HCG på legesenteret ditt. Håper på det beste for deg! Smør deg med tålmod og lykke til!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg får smøre meg med n god porsjon tålmodighet! Glemte å nevne at det var en stripe med blod i trusen noen dager før jeg skulle ha m, og litt blodig utflod den dagen jeg skulle ha den. Jeg får bare vente noen dager og ta ny test da... Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå