Gå til innhold

Førstegangs kontroll


golle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg syntes det var kjekt å ha med pappaen, så kunne også han få høre hva lege/jordmor sa. Og tror det er veldig kjekt for pappaen å få ta en del av alt sammen helt fra starten av.. Men er jo opp til hver enkelt hva de vil:) Det er du som bestemmer hvem du skal ha med deg inn til jordmor/lege.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har han bare med meg på UL jeg. Avlevering av urinprøve og måling av magen synes han sannsynligvis ikke er så spennende uansett :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da syns jeg du skal ta han med. kjempefint at han har lyst (er utrolig mange menn som viser null interesse). Min mann hadde lyst, og han ble med enda han ikke snakker norsk. jordmor snakket med oss begge paa engelsk og det var kjempefint! ta han med og del disse gledene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med 007-family. Ta han med! :o) Vi var på første kontroll i dag, og det var veldig kjekt! Samboeren min var veldig glad for at han ville være med.

Føler nok at de får deltatt litt mer i det son skjer da, og så er det jo kjekt å ha noen å snakke med det om etterpå også, om det er noe man glemmer f.eks. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...