mariell2912 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 jeg begynte å bli kvalm etter ca 6 uker, klarte ikke å fungere i hverdagen, sambo måtte dusje etter jobb, fikk ikke ha på seg parfyme, orket ikke tanken på mat( matlukt), lå bare rett ut jeg etc.. ¨tok akkupunktur, merket bedring etter første gangen.. 3 behandlinger så var alt borte:) anbefalles hvis du blir plagsomt kvalm!! jeg skal hvertfall ta det ved neste svangerskap, hvis kvalmen er der da og..
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 I uke 6 hos meg......
Fomle84 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 I uke 4 eller 5. Er nå i uke 7 ca. Gleder meg til 1.trimester er overstått og kvalmen forhåpentligvis forsvinner.
Tirilmor82 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hos meg kom kvalmen når jeg var 6+5. Gleder meg til det er over! Men er bedre når jeg får sovet ut, som f.eks. nå når det er helg
GuttemammaTilTo Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er 5+1 og har begynt å bli litt kvalm til tider på døgnet. uggen i magen og føler meg sjuk og har vondt i hodet. regner med at det er ikke så lenge til kvalmen kommer sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå