Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare intetsigende kjerringskvalder ikveld, jo? også her som det styggeste man tør si med nick uten profil er "din dumme ku"...

ha ha jeg ler meg ihjel.. Skikkelig glad jeg ikke trenger bry hva de anonyme nedsnødde menneskene her mener og tror om ting og tang.

Når var det sist en GOD diskusjon/ krangel her inne uten at noen fucka opp hele tråden med drittslening? Eller misunnelse av en mage?

Å ha flat mage FØR man får barn har de fleste. Kom heller tilbake etter de berømte fyllte 30 og tre svangerskap..... DA tror jeg på sunn livsstil og bra kosthold..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det sist var en god diskusjon/krangel her inne?

Husærn'te, for å si det på dårlig norsk!

Skrevet

Kan ikke huske en eneste god krangel/diskusjon her inne uten at en eller annen må skyte inn med usakligheter eller personangrep. Det skjer alltid her inne på krangle, uansett om diskusjonen gjelder miljøverning eller hvilket navn man syns er stygt.

Men morro er d, det skal jeg innrømme. Jeg får meg mye god latter inne på BiM/kranglesiden, saklige diskusjoner/debatter kan man jo kanskje ta et litt mer "seriøst" sted, eller bare på kafe med venninner, dersom man ikke har et ekstremt behov for å være anonym da, men tør å stå frem.

=)

Skrevet

for noen av oss som har vært her en stund, så eksisterte ikke krangle på bim fra starten, nemlig. Men det ble ønsket siden dib hadde.

Så jo- det HAR vært endel gode debatter her inne på den tiden vi har hatt det!

Men ikke BARE anonyme som ødelegger- er en del blåste nick også!

Som rett og slett er ute for å lage kvalm!!

Skrevet

er jo ikke ETT nick som lager kvalm her da, lillevillemille?

men det er alltid noen som på en måte erter mer enn andre og provoserer mer. Jeg sitter enkelte ganger bare og leser også... Og smiler for meg selv, for jeg innbiller meg at en del spøker litt eller blåser seg opp litt nettopp fordi man kan være anonym og inneha en rolle litt ulik den man har i RL...

Skrevet

Nei at det bare er ett nick som lager kvalme regnet jeg ikke med. Jeg har ikke skrevet her før nå så er ikke helt oppdatert på forumet her enda...

Skrevet

det har en tendens til at en slipper noe litt lite gjennomtenkt ut, så blir man litt hengt ut for det. Det er ulempen med denne typen fora. På den annen side er det likt for alle. OG vi lever i en såpass opplyst verden, at å utgi FOR mye informasjon på nett vil kanskje være litt ulurt....Ikke alle som har gode hensikter. Men det er fa...ikke alle som er ute etter å være rass.... heller!!!

Skrevet

Mye av det hadde nok vært unngått om man ikke kunne vært anonym her. Jeg så i en annen tråd at det var to brukere som fikk gjennomgå skikkelig. Syns ikke det er noe til krangel akkurat!

Skrevet

noen legger jo opp til det selv, da.

Og det er jo i utgangspunktet ikke småunger som skal være her da, men noenlunde voksne mennesker.

At disse ikke klarer å utøve folkeskikk er det bortkastet å bruke krefter på å irritere seg over :)

Skrevet

At det er bortkastet å bruke krefter på å svare disse idiotene har du jo rett i.

Forumreglene sier jo at det ikke er lov å henge ut folk med nick eller navn, og det er vel ikke så vanskelig å holde det, er det det da? Er man anonym er man jo "ingen" så kanskje derfor folk tillater seg å være så frekke.

Skrevet

helt sikkert.

Jeg blir så engasjert innimellom ,at jeg skriver så tastaturet rister. Da er det greit å IKKE være anonym. Så de anonyme kan søke meg opp og dermed fortelle meg hva jeg står for! haha...

Føler ikke at det er stort å finne ut om meg ved det jeg skriver uansett, Kjenner privat mange her inne- og det er utelukkende knakende fine jenter!! Så jeg VET at ikke alle er ondsinnede, hormonelle, sinnsyke kjerringhelveter!!

nå skal jeg ta kvelden- ny dag imorgen, og den skal jeg angripe tidlig. med et lyst sinn!!

God natt, folkens!

Skrevet

Mange flott jenter her inne ja! Men en del troll her også, har jeg funnet ut! skulle likt å se deg når du er så engasjert at tastaturet rister *flire*

God natt JAPP, sov godt.

Skrevet

Nei, det var ikke en krangel. Men enkelte har vanskelig for å se forskjell på en krangel og skittkasting!

Skrevet

alle kan ha sterke meninger å mene det de vil om det meste! men når det begynner å gå på personangrep mener jeg det har gått for langt.. Som f.eks å kritisere hverandres utseende og (enda verre) utseende til ungene til brukere (så faktisk et eksempel på det for en stund siden, der dama blei kalt feit og ungene stygge). Har lite respekt for sånne folk! det er direkte mobbing og har ingenting med en diskusjon å gjøre! heldigvis klarer di flese her å holde seg til diskusjonen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...