Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ofte gubben er hjemme og tilgjengelig, minus mensen, jeg kan ikke fordra "brannbilkjøring"...dvs, i perioder ofte..og nå når han er mye borte alt for skjeldent... :-(

Skrevet

Når han er hjemme så blir det hver dag,men når han jobber så blir det ikke så mye :-(

Skrevet

Rundt eggløsningstider blir det hver dag! ;)

Skrevet

mei&mi,

mener du at du bare har sex for å lage unger, da? Hva skal du gjøre når du har de ungene du skal ha, da? Trist.

Skrevet

hehe..neida.. men er det eneste vi tenker på akkurat nå,så da blir det litt ekstremt..

Under normale tilstander så blir det vel 2-3 ganger i uken vil jeg tro.. ;)

Skrevet

ferdig med ungeproduksjon? : da slutter man selvsagt med samleie og går kun over til toern eller blowjobs.

Skrevet

hvorfor?

dessuten er det skikkelig ekkelt med blow jobs, det hadde jeg aldri gjort.

Skrevet

Vi var i praksis i en 4. klasse en gang. De hadde (ikke i min time, men dog) hatt samlivslære. Hørte to gutter snakka om dette:

"Også mamma og pappa som har gjort det FIRE ganger da!! ÆSJ!!!"

Synes den var søt :-)

Skrevet

Hver dag, bortsett fra de dagene jeg er på jobb. Enten alene, eller med han der kjærestetingen, når vi møtes.

Skrevet

Det varierer!! fra 4 ganger pr dag! til 1 gang pr uke!:)))

Skrevet

Hehe....piano. Min 4. klassing har uttalt at jeg vet dere har gjort det 3 ganger!!! Har to barn + mistet en. "Ja vennen min, det er helt riktig." ;o)

Orker ikke informere henne om at man gjør det for gledens skyd også innimellom. ;o)

Skrevet

hm blir vel 1-7 ganger i uken:)variere på humør og hvor slitene vi er.

Skrevet

1-3 ganger i uken, tenker jeg. Fører ikke noe statestikk. ;)

Skrevet

ikke så ofte næi,men d er for jeg har ikke lyst.. mannen er mye borte oxo da. men vist han maser så mister jeg iallefall lysten. så kansje 4 ganger i mnd. har ikke mye overskudd fortiden me 2 små på 2.5 år og 7 mnd,husarbeid og liten jobb.

Skrevet

2-3 ganger hver dag når kjærsten er her hehehe.. er ny kjærster så er kanskje mer aktive nå enn vi vil være om noen mnd.. håper jo ikke det men, liker aktivitets nivået vi ligger på nå :P

Skrevet

Alt fra 4 til 7 ganger i uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...