kei80 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Mener ikke å spre negativitet her inne,men hva skjer? virker som det er flere av oss med ikm 15 som ikke har fått mens men negative tester...Har bare gått 2 dager over men utålmodig.Men mensmurringene er bortevekk! Flere i samme situasjon som vil lufte tanker i denne tråden?
LabbogLine Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hei! dette er vel ikke å spre negativitet vel:) Må være lov å bli litt frustrert, det er vi jo alle innimellom! Er vel ikke helt i samme situasjon men nesten.. har tidligst ikm imorgen, men bare negative tester trass mange synptomer.. men nå skal det legges til at i forrige pp var jeg helt sikker på at jeg var gravid pga alle symptomer, så kom tr noen dager for sent.. grrr... men husk at noen produserer hcg litt seinere enn andre! mener å ha lest at det kan ta 6-8 dager etter befruktning til egget graver seg ned i livmorslimhinnen og begynner å produsere hcg. Så kan jo være at det rett og slett ikke er nok hcg i urinen din til å gi utslag enda:)
kei80 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Hei! takk for forståellse,var lettere frustrert i går Det er så sant som du sier med sein produksjoen av hcg og jeg er jo en av dem..vært det de siste gangene hvertfall..sist ble det vel ikke posetivt utslag på testen før 5 dager (eller no) over ikm Men føler at ,i denne pp er det jeg som har usatt mens ,pga veldig mye håp og begynende symptomer :)Tester igjen imorgen tillig:) Ønsker deg lykke til med testingen,venter spent på tilbakemld Ha en fin dag!
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ja, se der:) Da er det jo så absolutt fortsatt et stort håp! Skjønner hva du mener om å påvirke mensen selv, jeg gjorde det i forrige periode tror jeg.. var jo sikker på at jeg var gravid! men så kom mensen en uke seinere enn den skulle:( inatt drømte jeg en kjempemerkelig drøm, blant annet at jeg testet positivt med en av testene jeg har igjen. Håper jeg er sanndrømt,hehe:) jeg har bestemt meg for å vente ihvertfall til imorgen med å teste mer (har bare 3 tester igjen,hehe) Men hvis jeg greier det skal jeg vente til tirsdag:) Må få høre hvordan det går med testinga imorgen da, kanskje vi begge tester positivt!! Wiiiiii!
kei80 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Krysser for at du er sandrømt ja og det hadde vel vært toppers hvis vi begge testa posetivt imorgen!! skriver inn her til deg imorgen jeg! Ha en fin dag!
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hihi:) Venter i spenning til imorgen!
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 hei! lykke til med testinga imårgen:) jeg har ikke fått tr på besøk! men kjenner myyyye rart i magen!!hmm skal teste til uka!bytta nick for litt sida men vet ikke om alle fikk d med seg hehe:) <3aLmOsT**fAmOuS<3 Klem!
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Der var du ja:) Du er virkelig flink som greier å vente med å teste! Tenkte egentlig å vente til tirsdag, men er meget mulig jeg svir av en test imorgen:)
Underveis --> Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Her ble spenningen utløst i går :-( Ingen bebis på meg på første forsøk. Har kommet meg over skuffelsen nå. Utrolig rart at jeg kan ha mensmurringer i en uke, og atpåtil føle meg kvalm i flere dager uten å være gravid. Rent teoretisk, så kan jeg faktisk ha vært gravid, men at det viste seg å være 2. sortering (for å si det slik). TR kom i alle fall et par dager for sent, så det var også veldig rart. Kommer nok til å kjøpe meg eggløsningstest. Vil ha litt kontroll på sakene. Har blitt så gammel at dersom det skulle være andre grunner enn ren miss som er årsaken til at jeg ikke blir gravid, så vil jeg ikke vente lenge før det blir et reelt alternativ. Håper dere andre som venter, og spesielt du kei27, snart får vite hva som foregår. Frustrerende!
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Huff da... kjipe greier... hva med å investere i fertilitetsmonitor? Da får du klart svar på dine fruktbare dager (kan visst vise opptil 5 frukbare dager, derav en kommer ut som veldig fruktbar) koster litt, men er kanskje verdt det? jeg har bestilt meg en på billigtester i danmark, venter den i posten en av dagene. Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Underveis --> Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Hva er nettadressen til den i danmark? Får uansett ikke begynt med monitoren denne perioden (skjønner at den må starte første mensdag? Hvsi ikke så er den absolutt aktuell!), så jeg tror jeg begynner med eggløsningstesten, selv om jeg faktisk vurderte monitoren ;-) Synes sånne dingser er litt morsomt også jeg da. Jeg blir straks 33 og har ingen barn fra før.
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Nja...Skeptisk!: så kjedelig da tr kom! håper det klaffer neste pp da! kan jo hende du var gravid som du sier er ikke godt å vite! .-( jeg har ikke vært flink å vente med å teste,testa før helga med billigstrimmel den var så svak at jeg ikke vill skrive meg på gravid tråden enda! har en test igjen så den tar jeg til uka skal prøve å ikke ta den imårgen! ellers så vil jeg helst finne ut av om jer gravid ganske fort fordi egentlig så skulle vi ikke ha entil nå å jeg har mye annet jeg skal sette igang med om j ikke er gravid nå! er utrolig spent da ! men vi får se..håper dere andre får en pos test da å at du får en bedre pp denne perioden:o)
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 nettadressen er www.billige-teste.dk Man må visst starte med den rundt første mensdag ja, men tror ikke det gjør noe om det går et par dager over (tror det står tidligst første mensdag jeg). Men det tar jo uansett en uke før man får den, da den må igjennom fortolling i norge.. jeg syns den virker veldig spennende:) Vil så gjerne øke sjansene mine så mye jeg kan.. Er 30 nå, og vi vil veldig gjerne ha 3 barn, så da burde jeg blitt gravid med første mann så fort som mulig. men er jo ikke sikkert det blir sånn da, man vet jo aldri hva som skjer:) Blir spennende med ny pp da! hvis jeg får mensen nå så skal jeg gå på med friskt mot, og håper jeg får monitoren innen den tid da:)
Underveis --> Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Ja, det var jo litt kjedelig at tr kom, men det tok heldigvis ikke lang tid før jeg hadde kommet over det. Starter på ny frisk! Tilbake til dette med monitorer... *hehe* Skader jo ikke å kjøpe en? Dersom jeg blir gravid på neste pp, så kan man vel knapt kalle det bortkastede penger? Kan jo garantert få donert den til et veldedig formål eller noe slik? Kommer selvfølgelig til å kjøpe eggløsningstesten i tillegg da. Må jo ha noe for denne pp'en også ;-) Her skal ikke noe overlates til tilfeldighetene! Sambo har forøvrig fått streng beskjed om å holde seg hjemme en måned fremover ;-)
Underveis --> Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Ja, fant den da jeg forsøkte meg på litt dansk ;-) Synes også monitoren virker veldig spennede. Er nok litt maskulin nå det kommer til dingser. Synes slik er veldig morsomt!
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Jepp, det er det. Men du har jo mye hjelp i el tester også da:) Masse lykke til med testinga når tr er ferdig med besøket, håper tiden går fort:)
LabbogLine Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Hehe:) jeg tenkte akkurat det samme når jeg bestilte nå. Kan ikke skade å kjøpe en:) Kan jo ha den liggende til man eventuelt skal prøve på nr to også da! hehe:) bra du er litt streng med samboeren din, de må jo bare til pers når de viktige dagene kommer, ikke at jeg tror de syns det er noe pes da men:)
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #19 Skrevet 18. februar 2008 Veldig rart det derre der, altså! Jeg skjønner liksom ikke hvordan man får negative tester og mensen blir utsatt SÅ lenge! Er det virkelig mulig å psyke seg ut så mye at mensen forskyves uansett når man hadde el, eller er kroppen virkelig slik at den plutselig bare streiker? Hos deg så gjør den vel kanskje det til tider? Nei, du får joine oss andre her og invistere i en monitor *hihi* Kan jo se for meg at vi kkke bli noe mindre gale av det!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 18. februar 2008 #20 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde ikm mandag 11. Aldri vært forsinket før. Bare neg. tester. Men hadde jo begynnt åfå ett lite håp. Mensmurringer hele uken. Lørdag kom tr,men nå er den vekke igjen... Skjønner ingenting... Tror ikke kroppen er veldig babylaging sammarbeidsvillig for tiden... Hehe, håper tr ikke dukker opp hos dere andre!!! Og at små spirer sitter pådere alle!!!
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #21 Skrevet 18. februar 2008 Som sagt så gjort! *hahahahaha* Detta blir spennede dere! http://underveis.dk/2008/02/18/handlingens-kvinne/
LabbogLine Skrevet 18. februar 2008 #22 Skrevet 18. februar 2008 Æsj... Mer menssmerter her idag, men ingen tr. Nå har jeg svidd av 2 av de 3 siste testene mine, da jeg imorges ble så ivrig at jeg trodde jeg så en svaaaaaaaak strek på den første. Har begynt å hallusinere også nå,hehe:) men jeg kjenner jeg begynner å få mensen mage idag, så da er det vel bare en ting som er på gang, æsj... Dere andre da? Nja skeptisk kjøpt deg monitor ser jeg, hehe:)
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #23 Skrevet 18. februar 2008 Jauda *hihi* Skarreverra så skarreverra! Følg med i neste spisode av, sier nå bare jeg altså ;-) Blir jeg gravid fortere, så er det jo tross alt vel anvendte penger da! ...synes jeg i alle fall.
LabbogLine Skrevet 18. februar 2008 #24 Skrevet 18. februar 2008 Helt enig:) Skal gå og sjekke om posten har kommet etterpå, kan hende det ligger pakke til meg der med en monitor også,hihi:) Må få høre hva du syns om den da!
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #25 Skrevet 18. februar 2008 *hihi* Guri! Detta blir artig! Kommer selvfølgelig til å skrive i detalj hva jeg synes om monitoren, både her og i bloggen min. Det blir jo fabelaktig at du også har bestilt en! Jeg har jo ikke tålmodighet, så nå venter jeg bare på at apoteket skal ringe og si at den har kommet. Skulle komme i løpet av dagen :-D Må jeg forresten slette profilen og opprette en ny for å endre nick?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå