.Ann. Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Sitter det to små-steine menn og fniser av Freddie got fingered på sofaen min. Blah. Da kan en bgynne å snakke om en opplevelse av ekstrem kjedsomhet. Men jeg flytter snart:-)
.Ann. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Eksen min, som jeg foreløbig er room mate med, og en teit kompis. Om kamel-svelging var en sport, ville jeg gjort det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå