mor til skatten :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 sønnen min på 3mnd har ikke hatt avføring på 2 uker. hva gjør dere?? han får kun mm..
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Det er ikke alltid at små barn som får kun morsmelk har noe videre avføring. Hvis du virkelig engster deg ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen. Men jeg tror ikke det er farlig, så lenge han ikke viser tegn på ubehag.
MadameMimm Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Min gutt hadde også en liten periode hvor det gikk 2 uker mellom avføringen da han var på omtrent samme alder. Så lenge barnet får bare mm, får de ikke forstoppelse, og det er visst like normalt å ha avføring hver 14 dag, som 8 ganger om dagen for så små beibier, fortalte helsesøstra meg. Min gutt hadde ingen plager med det, men jeg syntes jo likevel dette var litt uroligende, så jeg ga han litt maltekstrakt sammens med mm, og da tok det ikke mange timene før det kom en enorm ladning(:
Januar-nurk Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ring helsesöster. Bra å få igang magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå